با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

هزینه 118 میلیارد ریالی بسیج آمل در راستای نهضت خدمت‌رسانی

منتشر شده

در

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل گفت: بیش از 11 میلیارد و 840 میلیون تومان در راستای نهضت خدمت‌رسانی بسیج به مردم در این شهرستان هزینه شد.

 

عابدین داغمه‌چی در نشست با اصحاب رسانه و خبر این شهرستان، اظهار کرد: بسیج خدمتگذار همه مردم ایران است و به دنبال ایجاد امید، شور و نشاط در دل مردم خواهد بود.

وی با بیان اینکه هفته بسیج امسال با شعار “بسیج، خدمتگذار، امیدآفرین و افتخار ملی” برگزار می‌شود، افزود: باید خدمات و توانمندی بیشمار بسیج به همه مردم معرفی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه بسیج پاره تن مردم است، تصریح کرد: 20 واحد خانه محروم با اعتبار بیش از 40 میلیارد ریال برای نیازمندان و مستمندان از سوی بسیج سازندگی در شهرستان آمل آماده شده است که در ایام گرامیداشت هفته بسیج 14 واحد تحویل جامعه هدف می‌شود.

وی با اعلام اینکه در این ایام ساماندهی پنج گلزار شهدا با هزینه بیش از 350 میلیون تومان انجام شد، بیان کرد: تعداد 6 هزار و 500 بسته کمک مؤمنانه با اعتبار حدود 52 میلیارد ریال به نیازمندان هدیه داده می‌شود.

داغمه‌چی با اشاره به اینکه در بخش اطعام‌دهی نیروی مقاومت بسیج شهرستان آمل بیش از 10 هزار پرس غذای گرم با هزینه 250 میلیون تومان آماده کرده است، یادآور شد: در زمینه ایجاد اشتغال به میزان 10 میلیارد ریال تسهیلات و وام اقتصاد مقاومتی با هدف حمایت از مشاغل خانگی، اشتغال و کارآفرینی به 15 نفر اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه مرمت و بازسازی دو مدرسه این شهرستان با همکاری بسیجیان و هزینه 400 میلیون ریالی تحویل آموزش و پرورش داده شد، ادامه داد: برای بازسازی، تعمیر، زیباسازی و مرمت مدارس در مقاطع مختلف تاکنون اقدامات زیادی انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اشاره به اینکه بیش از 11 میلیارد و 840 میلیون تومان در راستای نهضت خدمت‌رسانی با توجه به دستور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در شهرستان آمل هزینه شد، بیان کرد: در هفته گرامیداشت بسیج تعداد یک هزار و 200 برنامه مختلف در سطح شهرستان آمل به اجرا درمی‌آید.

وی با اعلام اینکه بسیج مظهر سازندگی، پیشرفت و اقتدار است، افزود: در هر روز از هفته بسیج دو واحد خانه محروم به نیازمندان تحویل داده می‌شود.

داغمه‌چی با اشاره به برگزاری رزمایش جهاد فاطمی، جشنواره اقتصاد مقاومتی، قدردانی از فعالان فضای مجازی، تقدیر از بسیجیان در همه اقشار، یادواره‌های شهدا، نشست بصیرتی و روشنگری، صبحگاه مشترک، رژه موتوری و خودرویی، محفل انس با قرآن و عترت، ویژه برنامه آبروی محله، جهاد تبیین و محافل روشنگری در مدارس، بسیج محلات و دانشگاه‌ها در هفته بسیج، بیان کرد: دوست دانا، کافه روشنگری، بازخوانی و تعمق در وصیت‌نامه شهدا از دیگر برنامه‌ها است.

وی با اعلام اینکه یکی از مشکلات جامعه این است که وصیت‌نامه‌های شهدا کمتر پرداخته می‌شود، گفت: بسیاری از وصایای شهدا آنقدر زیبا و عمیق نگارش شده‌اند که می‌تواند در هر برهه از زمان چراغ راه و مسیر روشن برای سعادت دنیوی و اخروی باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آمل، با قدردانی از حضور پرشکوه و باصلابت مردم در راهپیمایی 13 آبان امسال، اظهار کرد: با توجه به اغتشاشات اخیر و سوءاستفاده دشمنان بار دیگر مردم با هوشیاری، بصیرت و آگاهی وارد میدان شدند و دست رد به سینه اجانب و استکبار زدند.

وی با اشاره به اینکه اکثر دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر در آمل غیربومی و غیرمازندرانی بودند، گفت: ترور کور، تخریب اموال عمومی، بیت‌المال و جان‌دادن هموطنان عزیز در اغتشاشات زمینه را برای جولان بیگانگان فراهم کرده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.