با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

کشف زمین خواری ۲۰ میلیاردی در آمل

منتشر شده

در

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف یک فقره زمین خواری و تصرف اراضی ملی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان آمل خبر داد.

سرهنگ “محمد محمدپور ” در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی و رابطان پلیس اقتصادی در شهرستان آمل افرادی که اقدام به تصرف اراضی ملی در منطقه جنگلی کرده بودند شناسایی شدند.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی و دعوت از کارشناس نقشه بردار اداره جهادکشاورزی، ماموران به محل مورد نظر مراجعه و با استفاده از نقشه برداری صورت پذیرفته مشخص شد ۲۰۰متر مربع از اراضی ملی مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفته است .

سرهنگ محمد محمدپور خاطر نشان کرد: ارزش زمین رفع تصرف شده برابر اعلام نظر کارشناسان ۲۰میلیارد ریال برآورد شده است، در این راستا متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با بیان اینکه حفظ و حراست از بیت المال و اراضی ملی از اولویت های ماموریت پلیس امنیت اقتصادی است، از شهروندان مازندرانی خواست هر گونه اخبار و اطلاعات مربوط به زمین خواری و تصرف عدوانی اراضی ملی در این استان را از طریق پل ارتیاطی ۱۱۰ به این پلیس اطلاع دهند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.