با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

آمل شهری بکر برای سرمایه گذاران است

سید حمید هاشمی گفت: آمل حدود 50 درصد صنایع استان را دارد و اولین شهر ورودی استان مازندران از پایتخت است و قابلیتهای گردشگری و سرمایه گذاری فراوان و بکری برای سرمایه گذارن دارد.

منتشر شده

در

هاشمی در نشست با اعضای سرمایه گذاری بانک مسکن در دفتر کار خود افزود: شورا و شهرداری آمل آماده همکاری و مساعدت لازم با سرمایه گذاران است تا توسعه و پیشرفت با توجه به ظرفیت های موجود در شهر آمل شتاب بیشتری بگیرد.


این جلسه با حضور مجتبی عزیزیان عضو هیات مدیره بانک مسکن کشور، دلسوز مدیرتامین مالی بانک مسکن کشور، خسرو ابراهیم زاده رئیس شورای اسلامی شهر، مسعود تسلیمی و جهانگیر آذری  اعضای شورای اسلامی شهر و تقوی مدیرعامل بانک مسکن مازندران برگزار شد.

هاشمی تاکید کرد: ما معتقدیم منافع سرمایه گذار بایستی تامین شود و در کنار این موضوع، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری و در نهایت آبادانی شهر هدف اصلی خواهد بود.

وی ادامه داد؛ مدیریت شهری در آمل برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن می کند و در صدور مجوز ها نهایت همکاری را خواهد داشت.

گفتنی است؛ در این نشست از سوی شهرداری چند فرصت سرمایه گذاری با هدف توسعه معابر شهری در نقاط مختلف شهری پیشنهاد شد و گروه سرمایه گذاری بانک مسکن کشور و استان مازندران از این طرح ها استقبال کرده و قول سرمایه گذاری در یکی از این پروژه ها را دادند.

مجتبی عزیزیان عضو هیئت مدیره بانک مسکن کشور در این نشست کاری گفت: از پیشنهادات شهرداری استقبال می کنیم و علاقه به سرمایه گذاری و کار روی حداقل یکی از این پیشنهادات را داریم.

به دستور وی، دلسوز، مدیرتامین مالی بانک مسکن کشور ماموریت یافت پیشنهادات و راه کارهای تفاهم را با برگزاری جلسات کارشناسی و مقدماتی بررسی و نهایی کند.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.