با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

بدخواهان انقلاب خوی وحشیانه خود را در حمله تروریستی نشان دادند

امام جمعه دابودشت و دشت‌سر مازندران با تسلیت به مردم ایران به خاطر حادثه تلخ تروریستی خاش گفت: این حادثه دلخراش توسط گروهک‌های تروریستی و سردمداران آنها بیش از پیش خوی و خصلت وحشیانه بدخواهان انقلاب اسلامی را نمایش می‌دهد.

منتشر شده

در

حجت‌الاسلام مهدی تقی زاده در خطبه‌های نماز جمعه دو بخش دشت‌سر و دابودشت مازندران در جمع نمازگزاران ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: در نزد خداوند سیاه، سفید، فقیر و غنی یکسان هستند و بندگانی در پیشگاه خداوند از ارزش بیشتری برخوردارند که باتقواتر باشند.

وی افزود: تقوا لباس بسیار ارزشمندی است که هم در دنیا و هم در آخرت برای بندگان خدا اعتبار، ارزش و احترام می‌آورد.

امام جمعه دابودشت و دشت‌سر شهرستان آمل با بیان اینکه مردم کشورمان امسال در راهپیمایی 22 بهمن با حضور پرشور و انقلابی خود گل کاشتند، تصریح کرد: بار دیگر مردم با مشت گره کرده به دهان یاوه‌گویان و استکبارگران زدند و نشان دادند که همیشه پشتیبان ولایت فقیه هستند.

این مسؤول بیان کرد: مردم در راهپیمایی 22 بهمن با وجود شرایط نامساعد جوی، بارش باران، وجود مشکلات فراوان معیشتی، اشتغال و ازدواج جوانان به میدان آمدند البته این حضور حماسی به این معنی است که مردم علاقمند به مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی هستند هر چند این مهم وظیفه مسولان را در برطرف کردن مشکلات مردم چند برابر می‌کند.

تقی‌زاده با اعلام اینکه مسؤولان باید از مردم وفادار ایران اسلامی به دلیل وجود مشکلات فراوان و سوء مدیریت‌شان عذرخواهی کنند، خاطرنشان کرد: از این همه شکوه و ایثار آحاد ملت غرت‌مند، با بصیرت و انقلابی مردم بخش دابودشت و دشت‌سر حق‌شناسی دارم هرچند مردم این دیار همیشه با مسؤولان و در کنار آنها بوده، هستند و خواهند بود.

وی با اشاره به بیانیه بسیار مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در 40 سالگی انقلاب و ورود به دوره جدید، ادامه داد: در این بیانیه نگاه امیدوارانه، واقع‌بینانه و نقادانه رهبر انقلاب به 40 سال گذشته به روشنی واضح است و خط و مشی امیدوارانه و رو به پیشرفت برای آینده ترسیم شده است.

امام جمعه دابودشت و دشت‌سر شهرستان آمل افزود: توجه به ظرفیت‌های داخلی، عدم امیدواری به خارج به ویژه کشورهای استکباری و آمریکا، نگاه ویژه به جوانان انقلابی و مؤمن، توجه به ظرفیت‌های داخلی، توجه به مسئله عدالت و مبارزه با فساد و اهمیت به سبک زندگی اسلامی از بیانات معظم‌له استخراج می‌شود.

این مسؤول با تسلیت به مردم غیور ایران اسلامی به خاطر حادثه تلخ تروریستی خاش که با شهادت و مجروح شدن 40 تن از پاسداران رشید انقلاب همراه بود، بیان کرد: این حادثه دلخراش توسط گروهک‌های تروریستی و سردمداران آنها بیش از پیش خوی و خصلت وحشیانه بدخواهان انقلاب اسلامی را نمایش می‌دهد و اینکه کشورهای مدعی حقوق بشر فقط با ژست حقوق بشری می‌گریند و در لباس میش گرگ‌های بسیار درنده هستند.

تقی‌زاده با اشاره به اتفاق افتادن حادثه تروریستی خاس چند روز پس از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، افزود: نمونه بارز آن اجلاس ضد ایرانی ورشو در لهستان بود که همه کشورها و رژیم‌های ضد ایرانی مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی به همراه گروه‌های ضد ایرانی گردهم آمدند.

وی بیان کرد: لازم است دستگاه دیپلماسی کشورمان از موضع اقتدار وارد میدان شود و دیپلماسی لبخند را در قبال این کشورها و همچنین بعضی از کشورهای منطقه کنار گذاشته و برخورد جدی داشته باشد.

تقی‌زاده با اشاره به اینکه از نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی و همه مسؤولان تقاضا دارم به سرعت و شدت با عوامل این حادثه دردناک برخورد شود، ادامه داد: مسؤولان باید انتقام این عزیزان و خانواده‌های داغدارشان را بگیرند تا تسلای خاطر مردم داغدیده شود.

وی با اعلام اینکه همه جوان‌ها و مردم باید بدانند که برای این انقلاب، این استقلال و امنیت چه خون‌های پاک ریخته شده و باید با تمام وجود قدردان آنها باشیم، متذکر شد: در هشداری به مسؤولان باید گفت که با قصور و تقصیر باعث دلسردی بخشی از نظام و همچنین باعث ایجاد فساد و رانت در جامعه نشوند.

تقی‌زاده اعلام کرد: مردم در مقابل مسئول، غیرمسئول فاسد و اختلاس‌گر، احتکارگران و مال مردم‌خواران و حقوق نجومی‌بگیران ایستادگی کرده و آنها را به خاک مذلت می‌کشانند.

امام جمعه دابودشت و دشت‌سر با اعلام اینکه به احتمال زیاد در هفته پیش رو داستان لوایح چهارگانه در مجمع تشخیص نظام به میان می‌آید و باید این مسئله تعیین تکلیف شود، بیان کرد: از رئیس مجمع و اعضای آن تقاضا دارم تجربیات گذشته به ویژه تجربه‌های برجام را سرلوحه کار خود قرار دهند و بدانند هیچ خیری از غرب برای این ملت نائل نشده و نخواهد شد.

این مسؤول ادامه داد: غرب و استکبار در طول تاریخ در تمام معاهدات سوءاستفاده کردند و باعث ضایع شدن منابع ایران اسلامی شدند هر چند در جریان این لوایح مسائل امنیتی هم مطرح است و مسؤولان باید هوشیار باشند.

تقی‌زاده با اشاره به تهدید نیروهای نظامی از جمله سپاه پاسداران و سپاه قدس در این رابطه، گفت: از اعضای مجمع تشخیص مصلحت خواهانیم که مرعوب برخی مواضع بی‌اساس برخی مسئولان علاقمند به غرب نشوند و در این امتحان تاریخی خدا و مصلحت مردم را در نظر بگیرند./ خبرنگار: قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.