با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

زندگی 35 هزار نفر در سکونتگاه های غیر رسمی آمل

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری آمل گفت:حدود 35 هزار نفر از جمعیت شهر آمل در سکونتگاه های غیر رسمی آمل زندگی می کنند.

منتشر شده

در

مهدی حسن نژاد عمرانی افزود: کلید نوسازی بافت های فرسوده مشارکت مردم است و اگر بنا باشد که مردم در طرح های بازآفرینی شهری مشارکت کنند باید بسته های تشویقی نیز در نظر گرفته شود.

مدیراجرایی بازآفرینی شهرستان آمل با اشاره به وجود برخی عقب افتادگی ها در این مناطق عنوان کرد: برای اجرای موفقیت آمیز طرح های مدنظر و همچنین برای خلق فضای جدید شهری نیازمند توجه بیشتر و سیاست های تشویقی هستیم.

حسن نژاد عمرانی با بیان اینکه شهر آمل دارای 2 هزار و 800 هکتار مساحت است، افزود:846 هکتار آن در محل  های بافت فرسوده ،بافت تاریخی و سکونتگاه های غیر رسمی قرار دارد و در حال پیگیری جهت اخذ اعتبار از شرکت بازآفرینی شهری ایران (وزارت راه و شهرسازی) به منظور بازآفرینی این مناطق هستیم.

سرپرست سازمان عمران وبازآفرینی فضاهای شهری شهرداری آمل با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل کاملا آماده هرگونه خدمات در این حوزه هستند اعلام کرد:اگر همدلی و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی وجود داشته باشدمی توان تهدید های موجود در این محلات را به فرصت تبدیل کرد

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.