با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

گشودگی قفل 10 ساله یک واحد صنعتی بزرگ در آمل

قفل یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی در آمل پس از حدود یک دهه راکد بودن، جمعه شب با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت باز شد.

منتشر شده

در

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان سفر کاری خود به مازندران، در بازدید از واحد تولیدی فولاد در شهرستان آمل، بر حمایت از اختصاص تسهیلات مورد نیاز برای این طرح توسعه‌ای واحد تولیدی قول مساعد داد.

این واحد تولیدی پس از حدود یک دهه با تسهیلات حدود ۱۳ میلیارد تومانی دولت در اردیبهشت ماه امسال فعالیت تولیدی خود را در زمینه تولید میله گرد آغاز کرد و ۱۲۸ نیروی کارگر با فعال شدن این واحد تولیدی مشغول به کار شدند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت برای سفری دو روزه و به منظور بازدید از واحدهای صنعتی غرب مازندران و آشنایی با مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی به این استان سفر کرد.

رضا رحمانی که در این سفر توسط چند تن از معاونانش، استاندار و جمعی از مدیران مازندران همراهی می‌شد، از واحدهای صنعتی شهرستان کلاردشت و شهرک‌های صنعتی مرزن آباد چالوس و نوشهر بازدید ودر نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی غرب مازندران در چالوس و نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی مازندران در مجتمع رفاهی نفت محمودآباد شرکت و پس از بازدید از شهرک صنعتی تشبندان محمودآباد و شرکت نورد فولاد شمال در شهرستان آمل به برنامه‌های سفر یک روزه خود دراین این استان خاتمه داد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.