با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

آئین تشییع و خاکسپاری پیکر 2 شهید گمنام در آمل برگزار می‌شود

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل گفت: آئین تشییع و تدفین دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در این شهرستان روز یک شنبه همزمان با شهادت حضرت فاطمه(س) برگزار می شود.

عابدین داغمه چی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: این روزها با ورود ۱۳ شهید خوشنام هشت سال دفاع مقدس به مناطق شهری، روستایی، محلات، دانشگاه ها، ادارات، مدارس و مناسبت های دینی و مذهبی حال و هوای شهدایی در مازندران حاکم شد.

وی با عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(ع)، افزود: در شهرستان آمل نیز شهید گمنام ۲۵ ساله عملیات ایذایی والفجر ۸ بوارین میهمان زنان، مردان، دانشجویان و فرزندان این دیار بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل تصریح کرد: شهید خوشنام میهمان آملی ها در یک روز از ساعت ۶ صبح پس از وداع در ساختمان بسیج دانشجویی تا ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه شب در ۱۳ دانشگاه به میهمانی اهل علم و دانش رفت و این آئین در هر دانشگاه با برنامه روایتگری، سخنرانی و مداحی همراه بود.

داغمه چی با اشاره به استقبال پرشور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه ها از شهدای گمنام و تجدید عهد و میثاق با آنها، گفت: از صبح فردا شنبه پیکر مطهر شهید گمنام در کنار دانش آموزان مدارس مختلف شهرستان آمل خواهد بود.

وی یادآور شد: مراسم تدفین دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهرستان آمل روز یک شنبه همزمان با شهادت حضرت فاطمه(س) در شهرستان آمل تشییع و خاکسپاری می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل گفت: از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز یک شنبه آینده پیکر شهدای خوشنام از سپاه پاسداران این شهرستان تا میدان ۱۷ شهر بر روی دست زنان و مردان غیور تشییع می شود، پیکر پاک و مطهر یکی از شهدا حسینیه رضوان آفتاب ۵ به خاک سپرده خواهد شد همچنین در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه پیکر دیگر شهید گمنام در شهر امامزاده عبدالله از شهرداری تا حرم آستان امامزاده عبدالله(ع) تشییع شده و در پادگان مالک اشتر خاکسپاری می شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.