با ما همراه باشید

ورزشی

اجرای طرح تحول آموزش در فدراسیون والیبال/ لزوم آموزش دستورالعمل‌های فدراسیون جهانی به مربیان

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر/ دبیرکل فدراسیون والیبال با اشاره به اجرای طرح تحول آموزش در این فدراسیون، گفت: دستورالعمل‌های فدراسیون جهانی والیبال برای دوره‌های آموزشی باید در دستور کار قرار دارد.

میلاد تقوی در آئین اختتامیه دوره مربیگری سطح یک بین‌المللی فدراسیون والیبال به میزبانی این شهرستان، اظهار کرد: مازندران همیشه میزبان شایسته‌ای برای رقابت‌های والیبال و دوره‌های مختلف مربیگری بوده است.
وی با اشاره به اینکه فدراسیون والیبال برای دوره‌های آموزشی یک طرح تحول آموزش در دستور کار دارد، افزود: در چند سال گذشته در دوره‌های مربیگری به جای اینکه کیفیت مربیان را بالا ببریم کمیت‌ها را کم کردیم هرچند این روند محل رانت را افزایش می‌داد.
دبیرکل فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی با اعلام اینکه دوره‌های مربیگری در گذشته نظام‌مند نبود، تصریح کرد: زیرا توقع را برای همه شرکت‌کنندگان ایجاد کردیم که اگر در دوره بین‌المللی شرکت کنند حتما باید قبول شوند ولی در دور جدید آموزش بین‌المللی روند با سختی و شرایط جدید همراه است.
وی با اشاره به اجرای دستورالعمل‌های فدراسیون جهانی والیبال برای دوره‌های آموزشی، خاطرنشان کرد: در این دوره‌ها باید افراد علاقمند مدرک معتبر کسب کنند هرچند علاقمندانی که دوره مربیگری بین‌المللی والیبال را می‌گذراند باید نماد والیبال ایران در دنیا باشند.
تقوی با اعلام اینکه ایران جزو ۱۰ کشور برتر والیبال دنیا است، بیان کرد: با رویکرد جدید و روند نوین در آموزش‌ها امیدواریم مربیان بادانش و باتجربه را راهی میادین بین‌المللی کنیم و این امر در رویکرد کلان بین‌المللی ما را کمک کند.
دبیرکل فدراسیون والیبال با اشاره به برگزاری کلاس‌های مختلف مربیگری در کشور، گفت: باید مربیان کشورمان در رده‌های مختلف تلاش بیشتری داشته باشند و مسؤولان به جای کم کردن کمیت، باید کیفیت را بالا ببرند.

حمایت همه‌جانبه نمایندگان مجلس از ورزشکاران کشور
رئیس کمیته والیبال و بسکتبال فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به اینکه امر آموزش همیشه و در هر رشته اهمیت فراوان دارد، اظهار کرد: مازندران از استان‌های شاخص در ورزش کشور است و نمونه بارز این ادعا حضور بهروز عطایی سرمربی آملی تیم ملی والیبال بزرگسالان کشور است.
رضا حاجی‌پور افزود: مازندران دارای نعمت‌های خدادادی بیشمار همانند جنگل، دشت، جلگه، و دریا در کنار یکدیگر است و قهرمانان بین‌المللی و جهانی فراوان در رشته‌های مختلف دارد که افتخارآفرینان این دیار در میادین بین‌المللی، جهانی و المپیک خوش می‌درخشند.
وی با اشاره به مردم مازندران همیشه در کنار ورزش، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی هستند و حامیان ورزش‌دوست نیز همیشه یار و یاور ورزشکاران خواهند بود، یادآور شد: نمایندگان مجلس نیز در کنار ورزشکاران بزرگترین حامی ورزشکاران هستند و همه تلاش خود را در کمیته‌های مختلف فراکسیون ورزش برای رشد، پیشرفت و تعالی ورزش کشور به کار می‌بندند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.