با ما همراه باشید

ورزشی

تیم مبارزان ووشو مازندران در مسابقات قهرمانی بسیج کشور سوم شد

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / رئیس هیأت ووشو بسیج مازندران با اعلام اینکه مسابقات ووشو قهرمانی بسیج کشور ماه گذشته به میزبانی زنجان برگزار شد، گفت: ووشوکاران مازندرانی توانستند در این مسابقات به مقام سوم تیمی دست پیدا کنند.

 

یاسر رسولی اظهار کرد: مسابقات ووشو قهرمانی بسیج کشور به میزبانی استان زنجان برگزار شد که در این رویداد مهم ملی ووشوکاران مازندرانی توانستند با انجام مبارزات سخت و سنگین به مقام سوم تیمی دست پیدا کنند.

وی با اشاره به وجود ظرفیت بالای ورزش رزمی در بین ورزشکاران مازندران، افزود: نخستین دوره رقابت های جایزه بزرگ ووشو مازندران نیز به مدت یک روز با حضور 20 ورزشکار از سه رده سنی سبک ساندا در سالن ورزشی 9 دی شهرستان آمل برپا شد.

رئیس هیأت ووشو بسیج مازندران تصریح کرد: در این مسابقات ورزشکاران در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان مردان با هم مبارزه کردند و سطح کمی و کیفی بالایی را از خود به نمایش درآوردند.

رسولی با بیان اینکه از خانواده هشت شهید جنگ تحمیلی و دفاع از حرم با اهدای تندیس و هدایایی در حاشیه مسابقات قدردانی شد، یادآور شد: با حمایت سازمان بسیج سعی داریم دست به توسعه و پیشرفت روزافزون ورزش ووشو در مازندران شویم و با پشتوانه سازی برای ورزش های رزمی و ووشو آینده ای درخشان را رقم بزنیم.

رئیس هیأت ووشو بسیج سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: برترین های این دوره از رقابت ها با معرفی دو ورزشکار آملی، سه ورزشکار محمودآباد و یک ورزشکار رزمی قائمشهر معرفی شدند.

رسولی با اعلام اینکه در نخستین دوره رقابت های جایزه بزرگ ووشو مازندران 7 تیم با 20 بازیکن از شهرهای نور، آمل، محمودآباد، بابل، نوشهر، قائمشهر و سوادکوه شرکت کردند، بیان کرد: رزمی کاران 6 وزن سبک ساندا با هم روبرو شدند که مسابقات از سطح کیفی و کمی بالایی برخوردار بود.

وی با اشاره به اینکه همانند سال های گذشته ووشوکاران زیادی در رده های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به کشور معرفی شدند، یادآور شد: ورزش ووشو بسیج در 22 شهر مازندران فعالیت داشته است ولی فعالیت در برخی شهرها با توجه به پتانسیل ووشو و استقبال کم ورزشکاران ضعیف است.

رئیس هیأت ورزش های رزمی بسیج مازندران با اشاره به اینکه نفرات برگزیده این رقابت ها به اردوی نخست تیم ملی و فدراسیون ووشو دعوت می شوند، ادامه داد: نخستین دوره رقابت جایزه بزرگ ووشو مازندران برای تشویق بیشتر هنرجویان و ووشوکاران بسیجی شهرهای مختلف مازندران دنبال شده و می تواند برای ایجاد انگیزه و آینده ورزشکاران مفید باشد.

وی با اعلام اینکه در این رقابت ها بیشتر به اوزانی توجه شد که شانس مدال آوری زیادی در مسابقات کشوری و بین المللی دارند، گفت: مازندران در هر دوره مسابقات قهرمانی کشور دارای یکی از سکوهای اول تا سوم است و می خواهیم با رویکرد سازنده و برنامه ریزی مدون کمیته های فنی و هیأت رئیسه در سال جاری بتوانیم با اعزام در مسابقات کشوری و برون مرزی نقش آفرین باشیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.