با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

ممانعت رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از ویزیت 2300 بیمار سرطانی آمل توسط فوق تخصص خون بابلی

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آرین با اشاره به مشکلات اخیر انجمن آرین مبنی بر عدم حضور تعدادی از پزشکان فوق تخصص خون، تصریح کرد: این پزشکان از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل هستند و به دستور ریاست این دانشگاه از حضورشان در کلینیک آرین جلوگیری شده است.

مدتی است که با عدم همکاری تعدادی از پزشکان فوق تخصص خون و آنکولوژی کلینیک بیماران سرطانی آرین این شهرستان مشکلاتی برای بیماران مبتلا به سرطان و نگرانی برای خانواده آنها به وجود آمده است.

روز گذشته با انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی آرین و انتقال بیماران مبتلا به سرطان برای ادامه درمان به شهرستان بابل، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آرین واکنش نشان داد و ضمن احساس مسؤولیت و دغدغه مندی همشهریان، اعلام کرد: بخشی از موضوعات منتشر شده در فضای مجازی نادرست بوده است و باعث نگرانی و اضطراب برای مردم و مددجویان شده است.

محسن آسوری افزود: این مجموعه خیریه حمایت از بیماران سرطانی بیش از 2 هزار و 300 مددجو دارد که لازم است به آنها اعلام کنم که انجمن آرین تعطیل نشده و با کمک همشهریان در خدمت همه بیماران هستیم، همانند گذشته 100 درصد هزینه های شیمی درمانی را پرداخت می کنیم و با همکاری خیران سعی داریم حمایتگران خوبی برای بیماران مبتلا به سرطان باشیم.

وی با اشاره به مشکلات اخیر انجمن آرین مبنی بر عدم حضور تعدادی از پزشکان فوق تخصص خون، تصریح کرد: این پزشکان از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل هستند و به دستور ریاست دانشگاه علوم پزشکی بابل از حضورشان در کلینیک آرین جلوگیری شده است.

آسوری با اعلام اینکه این مشکل از طریق مسؤولان ارشد استان و شهرستان همچنین تأکیدات برخی مسؤولان کشور موضوع در حال پییگیری است و امید داریم با رایزنی های درحال انجام مشکلات موجود حل شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آرین متذکر شد: حضور این پزشکان با توجه به اینکه چند هزار بیمار از چهار سال گذشته تاکنون را در این شهرستان ویزیت کردند برای ادامه امور درمان بیماران لازم و ضروری است و به هیچ وجه امکان مراجعه چندین هزار بیمار مبتلا به سرطان آملی به بابل وجود ندارد.

وی ادامه داد: باید حتما این مشکل رفع شود تا این پزشکان با توجه به علاقمندانی خودشان در کلینیک آرین حضور داشته باشند و به درمان بیماران بپردازند.

آسوری بیان کرد: امیدواریم با حمایت مسؤولان، خرد جمعی و تدبیر لازم در حال انجام این مشکلات حل شود و شعار همیشگی آرین که اینجا امید جوانه می زند را همه با قوت و با توان بیشتر از گذشته جامه عمل بپوشانیم.

وی در پایان گفت: بیماران انجمن آرین آمل نگران نباشند و با تمام توان حامی و پیگیر امور آنها هستیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.