با ما همراه باشید

ورزشی

والیبالیست‌های شهرداری ارومیه شانس حضور در پلی‌آف را دارند/ برای بقا می‌جنگیم

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه شانس حضور در پلی‌آف را داریم، گفت: برای ماندن در لیگ برتر و بقا می‎جنگیم.

جهانگیر سیدعباسی پس از شکست سه بر صفر تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل لبنیات هراز اظهار کرد: دو تیم بازی زیبا و تماشایی را به نمایش گذاشتند و بازیکنان جوان ارومیه با تیم صدرجدول در خارج خانه مصاف داشتند که دیدار بسیار سخت و سنگین بود.

وی افزود: از بازیکنان جوان و کم‌تجربه برخورداریم هرچند می‎توانستیم خوب تمرین کنیم و با شناسایی بهتر نقاط ضعف و قوت حریف نتیجه بهتر کسب کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با اعلام اینکه شاگردانم اشتباهاتی را به دلیل کم بودن شرایط سنی و تجربه اندک داشتند، تصریح کرد: مقابل لبنیات می‌توانستیم بهتر بازی کنیم البته از بازیکنانم رضایت دارم زیرا هر چه در توان داشتند به کار گرفتند و امیدواریم در بازی‌‌های آینده بهتر از گذشته ظاهر شویم.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای حضور در مرحله پلی‌آف داریم، ادامه داد: شهرداری ارومیه یک هفته مانده به آغاز لیگ برتر به عنوان چهاردهمین تیم تشکیل شد همچنین حدود ۶ بازیکن تیم برای نخستین بار در لیگ برتر به میدان آمدند و این مهم شرایط را سخت کرده است.

سیدعباسی با اعلام اینکه در نیم فصل نخست عملکرد نامطلوب و بد داشتیم ولی در وقفه یک ماهه بین دو نیم فصل توانستیم بهترین استفاده را ببریم تا به شرایط خوبی برسیم، خاطرنشان کرد: شانس حضور در پلی‌آف را داریم ولی برای ماندن در لیگ برتر و بقا می‎جنگیم، این مهم ما را قانع نمی‎کند و در هر بازی می‎جنگیم تا به پیروزی و کسب سه امتیاز برسیم.

وی بیان کرد: در تیم ملی والیبال بیشتر بازیکنان از ارومیه هستند زیرا ارومیه یکی از مهمترین مراکز والیبال کشور است، در هشت تیم لیگ برتر بازیکنان مدعی داریم و بیشترین لژیونر کشور از این دیار است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه یادآور شد: علت اینکه نتوانستیم تیم مورد علاقه خود را گردآوری کنیم این است که شهرداری‎ها مجاز به تیمداری نیستند و به دلیل نبود اسپانسر با حمایت شورای شهر و شهرداری مجوزات لازم برای تیمداری را روزهای قبل آغاز لیگ برتر دریافت کردیم و تیم بسیار دیر تشکیل شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.