با ما همراه باشید

ورزشی

پدر حسن یزدانی: همه تلاش‌ها برای حضور فرزندم در المپیک را به کار می‌گیریم

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / پدر حسن یزدانی در مورد اینکه آیا فرزندش با توجه به جراحی کتف به المپیک آینده می‌رسد، گفت: همه تلاش خود را به کار می‌گیریم و هرچه خواست خدا باشد همان اتفاق می‌افتد.

حسن یزدانی اسطوره ورزش کشتی ایران که از افتخارات مازندران است به تازگی کتف خود را به تیغ جراحان سپرده و هم اکنون دوران نقاحت را طی می‌کند.

این کشتی‌گیر عنوان‌دار جهان با مصدومیت شدید از ناحیه کتف مواجه بود و پس از عمل جراحی با حضور در آئین تجلیل از مدال آوران رقابت‌های جهانی و آسیایی برای اولین بار در یک مراسم رسمی حضور پیدا کرد.

علی‌اعظم یزدانی پدر حسن یزدانی در مورد عمل جراحی و دوران مصدومیت پسر خود که جراحی سنگین بر روی کتف داشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: امروزه علم پزشکی پیشرفت زیادی داشته است، با توکل به خدا عمل جراحی حسن یزدانی انجام شد.

وی در مورد اینکه آیا فرزندش به المپیک آینده و رقابت‌های کشتی آزاد آماده می‌شود، افزود: ما همه تلاش خود را به کار می‌گیریم و هرچه خواست خدا باشد همان اتفاق می‌افتد و امیدواریم خواست خدا همین باشد.

وی درمورد صحبت‌های رئیس فدراسیون کشتی مبنی بر اینکه جراحی کتف بسیار سخت است با توجه به سابقه جراحی کتف در ایران به او پیشنهادهایی دادم، بیان کرد: دبیر به ما لطف دارند و صاحب اختیارند.

پدر حسن یزدانی در مورد فاصله کم چندین ماه تا المپیک پیش رو، گفت: رئیس فدراسیون کشتی نسبت به ما بیشتر اطلاعات ورزشی و پزشکی دارند البته ما ورزشکار نیستیم و تجربه نداریم، امیدوارم خدا کمک کند و هرچه خواست خدا باشد همان می‌شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.