با ما همراه باشید

ورزشی

پیروزی آمل در لیگ یک والیبال مقابل رعد پدافند

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر /تیم والیبال کود گلفام آمل در دیدار خانگی هفته دهم لیگ دسته یک والیبال کشور توانست شب گذشته در خانه تیم رعد پدافند تهران را سه بر صفر شکست دهد.

هفته دهم لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور شب گذشته به میزبانی این شهرستان برگزار شد که در آن تیم والیبال کود گلفام در خانه به مصاف تیم قدرتمند رعد پدافند هوایی رفت.

این دیدار حساس با استقبال تماشاگران در سالن پیامبر اعظم (ص) برگزار شد که در آن تیم میزبان با نتیجه سه بر صفر حریف تهرانی خود را از پیش رو برداشت.

شاگردان مهدی رنجبر در سه ست متوالی با امتیاز ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۸ با قدرت به سه امتیاز شیرین خانگی دست پیدا کردند.

با توجه به شکست هفته گذشته بازیکنان کود گلفام در خانه، پیروزی قاطع مقابل تیم رده سومی رعد پدافند هوایی در یک بازی منطقی و بی‌نقص بسیار مهم بوده است.

شاگردان جوان و جویای نام مهدی رنجبر در تیم کود گلفام آمل در هفته یازدهم لیگ دسته یک والیبال کشور به میهمانی تیم شهرداری آزاد شهر می‌رود و خارج خانه توپ می‌زند.

سرمربی تیم والیبال کود گلفام آمل در پایان این مسابقه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی سخت و حساس داشتیم، البته همه بازی‌ها برای‌مان حساس هستند و با تمام توان مقام حریف در خانه ظاهر شدیم.

مهدی رنجبر، افزود: آنالیز خوبی از حریف داشتیم تا نکات ضعف و قوت آنها را شناسایی کنیم، شاگردانم بهترین عملکرد را در میدان داشتند و توانستند دستورها و خواسته‌های کادر فنی را به بهترین شکل در زمین اجرا کنند.

وی با بیان اینکه در نیم فصل دوم بهتر و قدرتمند خواهیم بود، یادآور شد: این قول را به هواداران و مردم ورزش دوست آمل می‌دهم که با تمرینات منسجم و منظم در تعطیلات نیم فصل نقاط قوت خود را تقویت کرده و در صدد پوشش نقاط ضعف برمی‌آییم، حتما روندمان رو به رشد خواهد بود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.