با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

پنج‌شنبه پرُترافیک در جاده شمال/ تداوم‌ انسداد هراز

منتشر شده

در

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در حاضر شاهد ترافیکی سنگین در محدوده سیاه‌بیشه از مسیر جنوب به شمال و محدوده هزارچم از مسیر شمال به جنوب هستیم.

محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران درباره آخرین وضعیت محورهای استان اظهار کرد: درحال حاضر شاهد ترافیکی سنگین در محدوده سیاه‌بیشه از مسیر جنوب به شمال و محدوده هزارچم از مسیر شمال به جنوب هستیم.

وی با اشاره به بارش پراکنده باران و لغزندگی مقطعی جاده‌های مازندران، افزود: همچنین ارتفاعات کندوان مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه محور هراز کماکان مسدود است، اضافه کرد: محور هراز به‌دلیل سیلاب مسدود شده که باتوجه به انسداد در چندین نقطه همچنان ماموران راهداری درحال بازگشایی مسیر هستند.

هاشمی درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای شمال، تصریح کرد: براساس اعلام پلیس راه و باتوجه به ترافیک بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان در دستور کار قرار دارد.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی،کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، افزود: ممنوعیت تردد تمامی کامیون و کامیونت از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز و فردا از محور هراز نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در پایان گفت: مسافران و رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت‌های احتمالی موجود در سطح جاده‌ها با شماره تلفن گویای ۱۴۱ و یا سایت WWW.۱۴۱.IRو اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ تماس بگیرند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.