با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

پیدا شدن پیکر کودک ۱۲ ساله غرق شده در رودخانه هراز

منتشر شده

در

آمل نیوز – قربانعلی مسافر / رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل گفت: پیکر بی جان کودک ۱۲ ساله غرق شده اهل بابل در رودخانه هراز صبح امروز پیدا شد.

جمشید نیک زاد اظهار کرد: پیکر بی جان کودک ۱۲ ساله غرق شده اهل شهرستان بابل در رودخانه هراز پیدا شد.

وی افزود: این کودک که روز گذشته گرفتار موج‌های خروشان رودخانه هراز شده بود با تلاش و  جستجوی تیم‌های مردمی، آتش نشانی، امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آب بیرون کشیده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل در مورد جستجوی تیم های امداد و نجات، آتش نشانی و تیم های مردمی که از ظهر روز گذشته آغاز شده بود، تصریح کرد: پیکر کودک ۱۲ ساله بابلی صبح امروز شنبه در موقعیت منطقه بعد از پل وانا با کمک نیروهای مردمی پیدا شد.

نیک‌زاد با اعلام اینکه پیکر کودک غرق شده پس از پیدا شدن توسط تیم های آتش نشانی وانا، امداد و نجات گزنک تحویل سازمان آرامستان شهرداری آمل شد، گفت: از همه خانواده‌هایی که در ایام تعطیل و دیگر روزهای سال قصد تفریح و اتراق در محدوده رودخانه هراز را دارند درخواست داریم مراقب جان خود و فرزندان شان باشند و آگاهی داشته باشند که رودخانه کبیر و خروشان هراز به شدت متلاطم و شکننده است.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله روز جمعه پس از گزارش مفقود شدن کودک در ساعت ۱۱ صبح عملیات جستجو آغاز شد، بیان کرد: این کودک به نام “محمدمهدی – م” در منطقه پل وانا رودخانه خروشان هراز مفقود شده و پس از تلاش های فراوان در روز گذشته اثری از کودک پیدا نشد ولی با آغاز عملیات از بامداد امروز توانستیم پیکر بی جان این پسر ۱۲ ساله را پیدا کنیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.