با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

ادامه عملیات جستجوی کودک 12 ساله بابلی در رودخانه هراز + تصاویر

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر/ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل گفت: عملیات جستجوی کودک غرق شده 12 ساله اهل شهرستان بابل در رودخانه هراز توسط تیم‌های امداد و نجات ادامه دارد.

جمشید نیک‌زاد با اشاره به عملیات جستجوی کودک غرق شده در رودخانه خروشان هراز، اظهار کرد: کودک غرق شده ۱۲ سال سن داشت و اهل شهرستان بابل بوده است.

وی افزود: بلافاصله پس از ارائه گزارش، عملیات جستجو با حضور تیم‌های جستجو و نجات از پایگاه‌های امدادی مستقر در محور هراز و جمعیت هلال احمر کار خود را شروع کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل با اعلام اینکه ساعت ۱۱ صبح روز گذشته جمعه گزارش غرق شدن کودک ۱۲ ساله از طریق مرکز ۱۱۲ جمعیت هلال احمر اعلام شد، تصریح کرد: این کودک با نام “محمدمهدی – م” در منطقه پل وانا رودخانه خروشان هراز مفقود شده و با سرعت تیم‌های امداد و نجات پایگاه‌های امداد و نجات و یک تیم پشتیبانی از شهرستان آمل کار جستجو را آغاز کرد.

نیک‌زاد در مورد چگونگی اجرای عملیات نجات، خاطرنشان کرد: این عملیات در نخستین ساعات اعلام گزارش خبر آغاز شد و همچنان ادامه دارد همچنین تیم‌های امداد و نجات کوهستان، آتش نشانی، دهیاری و نیروهای مردمی مشارکت در عملیات جستجو هلال احمر را همراهی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ اثری از کودک ۱۲ ساله پیدا نشد ولی جستجوهای تیم های امداد و نجاتگر در منطقه همچنان ادامه دارد، گفت: از همه مسافران و گردشگران تقاضا داریم در روزهای تعطیل و ایامی که برای تفریح انتخاب می‌کنند به سراغ حاشیه رودخانه خروشان هراز برای استراحت خود و خانواده نروند و حتما مراقب کودکان و نوجوانان باشند.

پایان پیام

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.