با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

2 دستگاه پژو حامل چوب قاچاق در آمل کشف و توقیف شد

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل گفت: دو دستگاه پژو حامل چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان توقیف شده و از سوی قاچاقچیان چوب به خودروی سازمانی منابع طبیعی خسارت عمدی وارد شد.

علی اصغر اسماعیل زاده عصر امروز با اشاره به توقیف دو دستگاه خودروی سواری حامل چوب جنگلی قاچاق و ایجاد خسارت به خودروی سازمانی این اداره توسط قاچاقیچان چوب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت و سرجنگلبانی بخش امام زاده عبدالله و عوامل حفاظتی شرکت چوب و کاغذ در راستای مقابله با پدیده قاچاق چوب، گشت و کنترل حوزه استحفاظی، موفق به شناسایی دو دستگاه خودروی سواری پژو حامل چوب جنگلی قاچاق در محور هراز شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل با اعلام اینکه جنس چوب قاچاق راش بوده است، افزود: سرنشینان خودروهای سواری حامل چوب جنگلی قاچاق بلافاصله پس از مشاهده مأموران، به قصد ایجاد رعب و وحشت و فرار، اقدام به برخورد عمدی به خودروی سازمانی این اداره کردند.

اسماعیل‌زاده با بیان اینکه پس از اقدام فوری و هوشیاری مأموران منابع طبیعی و پاسگاه انتظامی امامزاده عبداله، خودروهای حامل محموله قاچاق توقیف و به پارکینگ منتقل شد، خاطرنشان کرد: متخلفان پس از ورود عوامل منابع طبیعی از صحنه متواری شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل با اعلام اینکه در برخورد عمدی قاچاقچیان چوب، خودروی سازمانی این اداره دچار خسارت مالی شد، ادامه داد: در این حادثه به همکاران حفاظتی منابع طبیعی خسارت جانی وارد نشد.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات کشف و توقیف متخلفان از قاچاقچیان حرفه ای بودند، گفت: پس از شناسایی متخلفان تلاش های گسترده برای تشکیل پرونده و دستگیری متخلفان انجام می‌شود همچنین پرونده افراد متخلف با معرفی به مرجع قضایی روند قانونی خود را طی می‌کند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.