با ما همراه باشید

ورزشی

آغاز رقابت های قهرمانی کشتی آزاد جوانان مازندران در آمل

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر /مسابقات قهرمانی کشتی آزاد رده سنی جوانان مازندران امروز با حضور 370 کشتی گیر به مدت دو روز در سالن ورزشی پیامبر اعظم مازندران آغاز شد.

رقابت های قهرمانی کشتی آزاد رده سنی جوانان مازندران از امروز کار خود را در این شهرستان آغاز کرد.

این دوره از مسابقات به یاد دلاورمردی و پهلوانی رضا پهلوان زاده کشتی گیر پیشکسوت دارنده عناوین مختلف بین المللی و جهانی برگزار شد.
نفرات برتر اوزان ۱۰گانه این رویداد مهم که به مدت دو روز بر روی سه تخته تشک برپا می شود در قالب تیم منتخب کشتی آزاد جوانان مازندران در رویداد قهرمانی کشور به میدان می روند.

رئیس هیأت کشتی آمل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در این شهرستان اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد رده سنی جوانان مازندران 370 کشتی گیر از 30 بخش و مناطق شهری و روستایی استان در سالن پیامبر اعظم(ص) با یکدیگر رقابت می کنند.

بابک بهمنی افزود: تکلیف پنج وزن نخست این مسابقات در روز اول مشخص شده است و رقابت پنج وزن دوم در دومین روز مسابقات ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در این مسابقات کشتی گیران ملی پوش و عنوان دار همانند جهان پهلوان قاسم رضایی و امیرحسین زارع دارنده دو مدال طلای مسابقات جهانی صربستان و رقابت های آسیایی هانگژو، محمدهادی ساروی دارنده مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در هانگژو و مدال برنز رقابت های جهانی صربستان و علی ارسلان دارنده مدال برنز رقابت های جهانی بلگراد صربستان رقابت جوانان ورزشکار مازندرانی را زیرنظر دارند.
بهمنی بیان کرد: داوری این مسابقات با حساسیت و دقت ویژه دنبال می شود و مدرس فدراسیون کشتی و داوران بین المللی و جهانی رقابت کشتی گیران را قضاوت می کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.