با ما همراه باشید

فرهنگی و مذهبی

اجرای 500 برنامه شاخص و محوری هفته بسیج در آمل

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ برنامه محوری پایگاه و حوزه‌های مقاومت در این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: هر پایگاه مقاومت بسیج یک برنامه محوری را در هفته بسیج اجرا می‌کند که با محوریت بصیرت افزایی و هم افزایی خواهد بود.

عابدین داغمه‌چی صبح امروز در جمع مردم این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: تفکر بسیجی زمینه‌ساز بسیاری از پیشرفت‌ها، دستاوردها و اقتدار کشورمان است و امروزه بسیج همان شجره طیبه‌ای بوده که به درخت تناور تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه هفته بسیج امسال با شعار «بسیج امید ملت ایران» با بیش از ۵۰۰ برنامه محوری پایگاه و حوزه‌های مقاومت در این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: هر پایگاه مقاومت بسیج یک برنامه محوری را در هفته بسیج اجرا می‌کند که با محوریت بصیرت افزایی و هم‌افزایی خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اعلام اینکه ۲۰ گروه جهادی برای ویزیت رایگان در هفته بسیج تلاش داشتند، تصریح کرد: گردهمایی هیأت‌های ورزشی، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق آسیب پذیر و خدمت‌رسانی در مناطق محروم، برپایی اردوی راهیان پیشرفت با اعزام به شهرک‌های صنعتی و بازدید از شرکت‌های تولیدی توسط نسل جوان و نوجوان برای بسیج دانش‌آموزی، اهدای جهیزیه نوعروسان تحت حمایت و خانواده‌های نیازمند در مساجد و پایگاه‌ها از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج است.

داغمه‌چی با اشاره به جنایات و کودک‌کشی رژیم غاصب صهیونیست در نوار غزه، یادآور شد: اسرائیل می‌داند که در طوفان‌الاقصی ابهت و اقتدار پوشالی آن بار دیگر شکست و به تمسخر گرفته شد زیرا نیروهای مقاومت راه ایستادگی و مبارزه با ظالمان را در پیش گرفتند و دیگر نمی‌توان مردم فلسطین را از خانه و کاشانه بیرون و آواره کرد.

وی با اعلام اینکه مقاومت مردم غزه زیر بمباران و توحش اسرائیلی نشان از پیروزی دارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران حامی همه مردم مظلوم و بی دفاع در دنیا است و به فرموده رهبر انقلاب اسلامی اسرائیل غاصب باید بداند که در آینده نزدیک از صحنه روزگار محو می‌شود.

داغمه‌چی با اشاره به لزوم جهاد تبیین در سطح مدارس و پایگاه‌های محلات، متذکر شد: باید رویدادها و وقایع ارزشمند انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در بین اقشار مختلف مردم و جوانان تحلیل و بازگو شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اعلام اینکه بیش از ۴۰۰ پایگاه بسیج در این شهرستان فعالیت دارند، گفت: این شهرستان در ایام شهادت حضرت زهرا(س) و فاطمیه میزبان دو شهید خوشنام هشت سال دفاع مقدس است که پس از آئین وداع، پیکر پاک و مطهرشان با تشییع پرشکوه در منطقه پادگان مالک و حسینیه رضوان خاکسپاری می‌شوند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.