با ما همراه باشید

ورزشی

افتتاح ۲۵ سالن ورزشی جدید مازندران تا پایان سال/ برگزاری 724 عنوان برنامه هفته تربیت بدنی در مازندران  

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به افتتاح ۲۵ سالن ورزشی جدید استان تا پایان سال جاری، گفت: بیش از 724 عنوان برنامه هفته تربیت بدنی در شهرهای مازندران برگزار می شود.

علی رجبی وندچالی امشب در دیدار با ورزشکاران مدال آور جهانی و آسیایی این شهرستان، اظهار کرد: مازندران استان شاخص ورزشی است که استانی المپیکی لحاظ می شود و در هر دوره از مسابقات قهرمانی آسیایی، جهانی، المپیک و بین المللی ورزشکاران رشته های مختلف پرچم کشورمان را در دنیا به اهتزار در می آورند.

وی افزود: برای هفته تربیت بدنی که از ۲۶ مهر تا دوم آبان امسال برگزار می شود تعداد ۷۲۴ عنوان برنامه در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان مازندران قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به برگزاری همایش خانوادگی پیاده روی همگانی در شهرهای مختلف استان به مناسبت هفته تربیت بدنی، تصریح کرد: نمایشگاه بزرگ امکانات ورزشی به میزبانی مرکز مازندران از دیگر برنامه های مهم این هفته است که با حضور تولیدکنندگان اقلام ورزشی، هیأت های ورزشی و وروزش دوستان برگزار می شود.

وی با اعلام برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی لوچو در شهرستان سیمرغ، ایجاد ایستگاه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی، خاطرنشان کرد: بیش از 400 برنامه محوری اثرگذار برگزار می شود.

رجبی با اعلام افتتاح ۲۵ سالن ورزشی تا پایان سال جاری، متذکر شد: ۸ پروژه چمن مصنوعی و سالن ورزشی در هفته تربیت بدنی افتتاح می شود که عملیات تعویض کف پوش ۱۰ سالن ورزشی نیز به پایان رسیده و در اختیار ورزشکاران قرار می گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اعلام طراحی واحد همپای قهرمان، بیان کرد: تعداد ۱۴ مدال آسیایی به تازگی توسط ورزشکاران مازندرانی حاصل شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته با پیشرفت خوبی روبرو بوده است.

وی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت بی نظیر ورزشکاران مازندرانی در عرصه قهرمانی، متذکر شد: برای ورزش بانوان و ستاد ساماندهی امور جوانان هم برنامه های متنوع در دستور کار قرار دارد تا اقدامات حوزه بانوان و امور جوانان قابل لمس و مشهود باشد.

رجبی با اعلام لزوم اهمیت و حمایت ورزش بانوان در شهرهای مازندران، گفت: خیران نیک اندیش همیشه بازوان توانمند نهادها و دستگاه های دولتی در پیشبرد اهداف کلان هستند و در امر ورزش نیز با تشکیل ستاد خیران ورزشیار در شهرستان های مازندران قصد داریم از ظرفیت بی نظیر خیران نیک اندیش در حوزه ورزش بهره بگیریم.

وی با اعلام اینکه مدیران ادارات ورزش و جوانان می توانند در مسیر صحیح مدیریت امور آتش به اختیار باشند و بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تحصیل، تهذیب، ورزش به دستورات معظم له جامه عمل بپوشند، یادآور شد: مدیران ورزشی باید در برخورد با مردم همیشه اخلاق مدار باشند و تمام تلاش خود را برای خدمت عاشقانه و مسؤولان به مردم به کار گیرند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.