با ما همراه باشید

ورزشی

اقدام ارزشمند هلدینگ فذا برای حضور قدرتمند تیم فوتسال صنایع آشامیدنی نوا در سوپرلیگ فوتسال بانوان

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: چهار تیم بسکتبال، فوتسال بانوان، بسکتبال با ویلچر و شمشیربازی از آمل در لیگ برتر و سه تیم بسکتبال، والیبال و والیبال بانوان هم در لیگ دسته یک باشگاه های کشور حاضر هستند.

هاشم جمشیدپناه در نشست خبری تیم فوتسال صنایع آشامیدنی نوا و هلدینگ فولادین ذوب(فذا) با بیان تیمداری تیم فوتسال بانوان صنایع آشامیدنی نوا در سوپر لیگ فوتسال بانوان کشور، اظهار کرد: ورزشکاران آملی در رده های مختلف ورزشی همیشه در میادین بین المللی، آسیایی، جهانی و المپیک سرآمد هستند و نمونه بارز این ادعا مدال آوری امیرحسین زارع و هادی ساروی در رشته ورزشی کشور در مسابقات جهانی صربستان و رقابت های آسیایی هانگژو چین بود.

وی افزود: همیشه برای ورزش این شهرستان دغدغه داریم، افزود: خیران و حامیان مالی بازوان پرتوان ورزش هستند و باعث می شوند تا ورزشکاران و جوانان این دیار در رقابت های لیگ برتر انگیزه درخشش و کسب مدال داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اعلام اینکه سال گذشته سه تیم از این شهرستان در لیگ برتر و یک تیم در لیگ دسته یک باشگاه های کشور تیمداری کردند، تصریح کرد: امسال چهار تیم بسکتبال، فوتسال بانوان، بسکتبال با ویلچر و شمشیربازی در لیگ برتر باشگاه های کشور تیمداری دارند.

وی یادآور شد: سه تیم بسکتبال، والیبال و والیبال بانوان نیز از آمل در لیگ دسته یک باشگاه های کشور حاضر هستند.

جمشیدپناه با اعلام روند افزایشی تیمداری تیم های ورزشی آمل در لیگ برتر و دسته یک نسبت به سال گذشته، خاطرنشان کرد: با توجه به کارشکنی های فراوان، تیم فوتسال بانوان صنایع آشامیدنی نوا آمل با حمایت استاندار مازندران، فرماندار ویژه آمل و مدیرکل ورزش و جوانان استان در سوپر لیگ باشگاه های کشور اعلام حضور کرده است که حمایت همه جانبه آن برعهده هلدینگ فولادین ذوب آمل(فذا) خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به اینکه نباید در امر ورزش حامیان مالی را از دست داده و باعث دلسردی آنها شویم، بیان کرد: مجموعه شرکت فذا در راستای مسؤولیت اجتماعی گام های بزرگی برداشته و در زمینه تجلیل نخبگان ورزشی، علمی، کمک به نیازمندان و حمایت از برترین های المپیاد علمی و کنکور سراسری تمام توان خود را به کار گرفته است.

جمشیدپناه با اشاره به اجرای عملیات عمرانی پروژه های ورزشی در این شهرستان، گفت: خانه تخصصی وزنه برداری با حمایت مسؤولان و مدیران امر ورزش آینده نزدیک در این شهرستان احداث می شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.