با ما همراه باشید

ورزشی

همایش بزرگ و پرشور پیاده روی خانوادگی در شهر امامزاده عبدالله شهرستان آمل

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / مردم شهر امامزاده عبدالله شهرستان آمل در همایش پیاده روی خانوادگی و همگانی بسیار پرشور آمدند و برای امر ورزش و نشاط همایش بزرگ را رقم زدند.

در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شهر امامزاده عبدالله که از ساعت 7 صبح آغاز شده بود، شهروندان مسیر شهرداری تا آستان مقدس و برعکس را پیاده طی کردند و با شور و نشاط خاص دست به ترویج و تبلیغ ورزش و ورزش همگانی زدند.

دکتر رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس، حجت الاسلام حسین زاده برسمانی امام جمعه امامزاده عبدالله، مهندس حسن نژاد شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله، ضربی بخشدار، جمشیدپناه رئیس اداره ورزش و جوانان آمل، مسوولان هیئت ورزش همگانی، دیگر مسؤولان شهر و بخش به همراه مردان، زنان، کودکان و نسل جوان با لباس ورزشی و با نشاط پیاده روی کردند.

حجت الاسلام حسن زاده برسمنانی در این مراسم، اظهار کرد: امر به ورزش امر به همه خوبی ها و نیکی ها است و انسان ورزشکار همیشه از جسم سالم برخوردار است.

وی با قدردانی از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر برای برگزاری این همایش پرشور، افزود: باید ورزش همگانی و پیاده روی مستمر در روز توسط مردم جدی گرفته شود همچنین امید داریم در روزهای پایانی سال بار دیگر شاهد برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی و همگانی با تلاش مسؤولان شهری و حضور گسترده مردم و همشهریان باشیم.

حسین زاده با تشکر از حامیان و خیران نیک اندیش شهر امامزاده عبدالله، گفت: همه باهم باید برای داشتن جامعه ای سالم و پرتحرک با نشاط بکوشیم.

دکتر رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس نیز گفت: امر به ورزش باعث تندرستی می شود و باید فضای ورزشی در شهر توسعه یابد.

وی با اشاره به اینکه تنها راه سلامتی ورزش است، خاطرنشان کرد: آمل شهری دارای مدال آوران و ورزشکاران قهرمان المپیک، جهان و آسیا در رشته های مختلف است و ما در مجلس نیز حمایت از ورزش و ورزشکاران را سرلوحه داریم.

در پایان این مراسم با حضور مسؤولان پس از قرعه کشی، سه دستگاه دوچرخه، کارت هدیه، لباس ورزشی، پاوربانک و وسائل جانبی موبایل، لوازم خانگی و جوایز ارزنده زیادی به شرکت کنندگان این همایش به قید قرعه اهدا شد.

 

*شهر امامزاده عبدالله در مسیر توسعه و پیشرفت روزافزون

مهندس مهدی حسن نژاد عمرانی در حاشیه این همایش بیان کرد: این شهر قابلیت توسعه در تمام زمینه ها همانند فرهنگی، عمرانی، اجتماعی اقتصادی و علمی را دارد و ظرفیت فراوان در این شهر مشاهده می شود.

وی با بیان اینکه ورزشکاران زیادی در این شهر حضور دارند و توانستند در رشته های مختلف سکوهای افتخار میادین بین المللی، آسیایی و جهانی را از آن خود کنند، گفت: با توجه به قرار داشتن دو فاز شهرک صنعتی 40 درصد صنعت و تولید مازندران در این شهر مستقر است و می توان امامزاده عبدالله را شهر صنعتی دانست البته به واسطه وجود آستان امامزاده عبدالله با زائران بیشمار می توان شهر مذهبی و سیاحتی، با توجه به وجود دانشگاه های متعدد می توان شهر علمی، با وجود بیمارستان و مرکز درمانی می توان شهر درمانی و به واسطه جنگل های هیرکانی می توان به امامزاده عبدالله شهر گردشگری نام نهاد.

حسن نژاد خاطرنشان کرد: می توان رضایت شهروندی را در بین شهروندان از مجموعه مدیریت شهری حس کرد بنابراین مسؤولان تلاش ویژه دارند تا حداقل خدمات را به همشهریان ارائه دهند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.