با ما همراه باشید

ورزشی

امیدوارم شطرنج به جمع رشته های مسابقات پارالمپیک 2028 اضافه شود

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر/ مدال آور آملی مسابقات پاراآسیایی هانگژو گفت: شطرنج در مسابقات پاراالمپیک 2024 پاریس وجود ندارد ولی امیدوارم این رشته ورزشی به جمع رشته های مسابقات پاراالمپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس اضافه شود.

 

ابوالفضل کاظمیان اسکی که به تازگی با کسب دو مدال نقره انفرادی و تیمی رشته شطرنج از مسابقات پاراآسیایی هانگژو به زادگاهش بازگشت کرد، اظهار کرد: سطح کمی و کیفی مسابقات پاراآسیایی هانگژو چین بسیار بالا بود و برترین های رشته ورزشی شطرنج از کشورهای مختلف با هم نبرد سخت و سنگین داشتند.

وی افزود: به همراه تیم ملی شطرنج جانبازان و توانخواهان جمهوری اسلامی ایران توانستم در بخش سرعتی انفرادی و تیمی مردان به دو مدال نقره دست پیدا کنم و دست به افتخارآفرینی بزرگی بزنم.

مدال آور آملی مسابقات پاراآسیایی هانگژو، تصریح کرد: روزهای سختی را برای آماده سازی رقابت های پاراآسیایی پشت سر گذاشتیم و خیلی خوشحالم که توانستم دل مردم کشورم ایران، اعضای کادر فنی و خانواده خود را شاد کنم.

کاظمیان با قدردانی از حضور پرشور مردم و ورزش دوستان در آیین استقبال، یادآور شد: با تمرینات منظم در مسابقات آینده پاراآسیایی به میزبانی کشور ژاپن به بهترین و خوشرنگ ترین مدال دست پیدا کنم البته معتقدم همه چیز با تلاش مداوم و سخت کوشی محقق می شود.

وی با اعلام اینکه رشته شطرنج در مسابقات پاراالمپیک 2024 پاریس در کشور فرانسه وجود ندارد، خاطرنشان کرد: امید دارم این رشته ورزشی به جمع رشته های مسابقات پاراالمپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس آمریکا اضفه شود و در آن میدان سخت به مدال طلا برسم.

ملی پوش شطرنج تیم ملی جانبازان و توانخواهان کشورمان با اشاره به اینکه همه اعضای کادر فنی، خانواده و مربیانم برای کسب این دو نشان برنز تلاش زیادی داشتند و از همه آنها صمیمانه قدردانی می کنم، بیان کرد: جا دارد از بهروز مرادی مربی پرتلاش تیم ملی شطرنج تشکر داشته باشم که در بازی های سرعتی زحمت زیادی کشیدند تا بتوانم با درخشش در این میدان به مدال برنز و جایگاه نائب قهرمانی آسیا دست پیدا کنم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.