با ما همراه باشید

ورزشی

ملی پوشان بسکتبال با ویلچر برای مسابقات کسب سهمیه پاراالمپیک آماده می شوند

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / ملی پوش آملی تیم بسکتبال با ویلچر ایران گفت: حدود دو ماه و نیم آینده باید برای رقابت های کسب سهمیه پاراالمپیک آینده حاضر شویم که به میزبانی بانکوک کشور تایلند برگزار می شود.

 

حکیم منصوری که به تازگی با کسب مدال برنز رشته بسکتبال با ویلچر از مسابقات پاراآسیایی هانگژو به زادگاهش بازگشت کرد، اظهار کرد: ایران اسلامی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی وارد این دوره از مسابقات شد هرچند بازی های پاراآسیایی هر چهار سال یک بار برگزار می شود و امسال به میزبانی هانگژو کشور چین دنبال شد.

وی افزود: متأسفانه علیرغم میل باطنی به دلیل بروز برخی مشکلات تیمی و مصدومیت چهار بازیکن اصلی نتوانستیم آن انتظاری که از خودمان داشتیم و انتظاری که مردم از ملی پوشان داشتند را برآورده کنیم.

عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران با اعلام اینکه سطح کمی و کیفی رقابت ها همانند ادوار گذشته بسیار بالا و سنگین بود، تصریح کرد: در مرحله نیمه نهایی چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی هانگژو مقابل تیم مدعیی ژاپن با اختلاف سه امتیاز شکست خوردیم و از راهیابی به فینال بازماندیم همچنین در دیدار رده بندی کشور چین را با اختلاف زیاد شکست دادیم و به جایگاه سوم رسیدیم.

ملی پوش آملی تیم بسکتبال با ویلچر جمهوری اسلامی ایران متذکر شد: رقابت های بسکتبال با ویلچر آسیا بین سه یا چهار تیم برتر است و تیم های ژاپن، کره جنوبی و ایران همیشه مدعی هستند که در این رقابت ها به ترتیب جایگاه اول را تا سوم را کسب کردند.

منصوری یادآور شد: تیم های مدعی کره و ژاپن از امکانات خاص و ویژه برخوردارند ولی تیم ملی کشورمان امکانات سخت افزاری نداشته و بازی های تدارکاتی خاصی برگزار نکرد، با همین امکانات کم و ناچیز وارد مسابقات شدیم و هر چه در توان داشتیم مقابل حریفان خود گذاشتیم.

وی با اعلام اینکه در مرحله نیمه نهایی بدشانسی آوردیم و توپ هایی که باید گل می شد وارد سبد نشد، تصریح کرد: حدود دو ماه و نیم آینده باید برای رقابت های کسب سهمیه پاراالمپیک آینده حاضر شویم که به میزبانی بانکوک کشور تایلند برگزار می شود.

منصوری گفت: امیدواریم در رقابت های کسب سهمیه پاراالمپیک بهترین نتایج را کسب کنیم و راهی این رویداد مهم جهانی شویم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.