با ما همراه باشید

ورزشی

حضور شرکت فذا در حوزه ورزش موجب تقویت فعالیت ورزشی مازندران

منتشر شده

در

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران حضور شرکت فذا در حوزه ورزش را موجب تقویت فعالیت ورزشی خواند و خاطرنشان کرد: باید زمینه را برای حضور بخش خصوصی برای ورود به ورزش فراهم سازیم تا موجب حمایت و تقویت روحیه ورزشکاران شود.

 

علی رجبی وندچالی، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در بازدید  تیم فوتسال نوا، تنها نماینده استان مازندران در سوپرلیگ بانوان کشور با اشاره به اینکه شاهد رشد ورزش استان پیش از گذشته هستیم، گفت:  این تیم در راستای ارتقای جایگاه ورزش مازندران به خوبی عمل کرده است و امیدواریم شاهد اتفاقات بهتری باشیم.

وی با تاکید اینکه حمایت های مدیریت شرکت فذا در حوزه رشد ورزش بانوان قابل تقدیر است، عنوان کرد: با وجود شرایط سخت اقتصادی سرمایه گذاری برای تقویت بنیه ورزشی بانوان اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر است؛ چرا که این سرمایه گذاری به رشد فرهنگ ورزشی منجر خواهد شد.

رجبی حضور شرکت فذا در حوزه ورزش را موجب تقویت فعالیت ورزشی خواند و خاطرنشان کرد: باید زمینه را برای حضور بخش خصوصی برای ورود به ورزش فراهم سازیم تا موجب حمایت و تقویت روحیه ورزشکاران شود.

وی تصریح کرد: حضور تیم نوا در سوپرلیگ بانوان کشور نشان از پویایی فوتبال و ورزش بانوان این استان است که قطعا باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مجتبی روشن، مدیرعامل باشگاه نوا ضمن  خوش آمدگویی و تشکر از مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران و همچنین رئیس اداره ورزش آمل و همراهان، این حضور را قوت قلبی برای بازیکنان جوان این تیم خواند و بیان کرد: شرکت فذا در راستای مسئولیت اجتماعی سعی کرده است در حوزه فوتسال بانوان نیز اقدامی انجام دهد و تاثیرگذار باشد، همانطور که در حوزه کشتی، وزنه برداری و.. توانستیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

وی از روند آماده سازی این تیم گزارشی ارائه داد و اظهار کرد: این تیم در فصل قبل توانست با تمرینات سخت و امکاناتی که باشگاه مهیا کرد بتواند قهرمان لیگ برتر شود و با حضور در سوپرلیگ برای اولین بار در مازندران تاریخ سازی کند.

روشن خاطرنشان کرد: حضور در سوپرلیگ رویداد سنگین و بزرگی است، امیدواریم نمایندگان شایسته ای در بازی های آتی باشند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.