با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

ساخت 1537 واحد مسکن محروم سال جاری در مازندران

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر/ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران با اشاره به ساخت یک هزار و 537 مسکن محروم سال جاری در استان، گفت: تعداد 537 واحد مسکن محروم آذر ماه امسال بهره برداری می شود.

میثم معافی در دیدار با مسؤولان این شهرستان با اشاره به اینکه تهیه مسکن و ایجاد اشتغال برای نیازمندان و محرومان جامعه در اولویت است، اظهار کرد: تاکنون در زمینه مسکن محروم اقدامات اساسی و ارزشمند برداشته شد و یکی از آنها افتتاح 200 واحد مسکن برای نیازمندان است.

وی با اشاره به کلنگ زنی 200 واحد مسکن محروم در سال جاری و اقدامات گسترده در حوزه مسکن محروم که هفته دولت در شهرهای مختلف مازندران اجرایی شد، افزود: عملیات ساخت یک هزار و 537 مسکن محروم سال جاری در استان مازندران در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران با اشاره به سفر وزیر کشور به این استان برای کلنگ زنی و افتتاح خانه های محروم، تصریح کرد: در این راستا تعداد 537 واحد مسکن آذر ماه امسال به بهره برداری می رسد تا کلید آن در اختیار جامعه هدف قرار گیرد.

معافی با اعلام اینکه تعداد 11 هزار و 500 مستأجر تحت پوشش این نهاد حمایتی در استان داریم، بیان کرد: در این بین 8 هزار و 500 مستأجر فاقد زمین برای ساخت مسکن هستند.

وی با اعلام اینکه زمین و ملک در استان مازندران که از استان های شمالی کشور است بسیار ارزشمند و گران قیمت خواهد بود، متذکر شد: آن دسته از مستأجرانی که زمین یا ملک برای ساخت مسکن دارند با صدور پروانه و استفاده از سرفصل های خیران و نهادهای دولتی کمک رسانی می شوند تا عملیات ساخت مسکن را شاهد باشیم.

معافی ادامه داد: برای افراد مستأجری که زمین برای تهیه مسکن ندارند باید منتظر نهضت ملی مسکن دولت مردمی باشیم همچنین قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) طی تفاهم نامه همکاری با استانداری مازندران ساخت مسکن برای مددجویان فاقد زمین را در برنامه دارد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.