با ما همراه باشید

ورزشی

قدردانی از تلاش های استاندار مازندران و فرماندار آمل در حمایت از مجموعه فذا و نوا

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / بابک بهمنی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولادین ذوب آمل در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران، اظهار کرد: حمایت ویژه از تیم فوتسال بانوان صنایع آشامیدنی نوا آمل در فصل جدید در دستور کار قرار دارد و به بازیکنان و کادر فنی اعلام کردین با قهرمانی در سوپرلیگ فوتسال بانوان پاداش ویژه دریافت می کنند.

بهمنی با اعلام اینکه تیم صنایع آشامیدنی نوا در نخستین حضور خود در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور توانست برای اولین بار در تاریخ فوتسال مازندران به مقام قهرمانی دست یابد، افزود: این تیم با کسب قهرمانی مجوز حضور در سوپر لیگ فوتسال بانوان باشگاه های کشور را کسب کرد.

وی با اعلام اینکه قرار بود فصل جدید سوپرلیگ فوتسال زنان ایران با 10 تیم برگزار شود، تصریح کرد: با انصراف تیم های پیکان و نصر فردیس، تعداد هشت تیم پالایش نفت آبادان، صنایع آشامیدنی نوا آمل، مس رفسنجان، حفاری اهواز، رایزکو صفادشت، هیأت فوتبال نطنز، سایپا و مهرعظام تهران در این مسابقات با یکدیگر دیدار می کنند.

بهمنی با اشاره به اینکه نخستین دیدار نماینده آمل با تیم قدرتمند نظنز است که 7 بازیکن ملی پوش در اختیار دارد، گفت: با توجه به برخی کارشکنی ها تیم نوا دیر بسته شد و تمرینات خود را به تازگی آغاز کرد ولی با تمام توان مقابل حریفان ظاهر می شود و هفته به هفته منسجم تر و منظم تر خواهد بود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.