با ما همراه باشید

ورزشی

تیمداری “صنایع آشامیدنی نوا آمل” تنها نماینده شمال کشور در سوپرلیگ فوتسال بانوان ایران

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر/ مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع آشامیدنی نوا آمل گفت: با حمایت مجددانه استاندار مازندران و فرماندار ویژه آمل این تیم ورزشی به عنوان تنها نماینده شمال کشور و قهرمان گذشته لیگ برتر فوتسال بانوان در سوپرلیگ فوتسال بانوان تیمداری می کند.

مجتبی روشن در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع آشامیدنی نوا آمل به عنوان تنها نماینده شمال کشور و قهرمان گذشته لیگ برتر فوتسال بانوان در سوپرلیگ فوتسال بانوان تیمداری می کند.

وی با اشاره به تمدید قرارداد با فاطمه جانعلی پور به عنوان سرمربی تیم نوا و همکاری رقیه محمدپور در کادر فنی، افزود: با توجه به قهرمانی بانوان فوتسال در لیگ برتر کشور سعی کردیم بیشتر نفرات تیم را حفظ کنیم و در این راستا تاکنون با 10 بازیکن بومی و غیربومی قرارداد منعقد کردیم.

رئیس هیأت مدیره هلدینگ فذا و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع آشامیدنی نوا آمل با بیان اینکه می خواهیم نماینده شایسته ای برای استان مازندران باشیم و همه تلاش ها را برای قهرمانی به کار بگیریم، تصریح کرد: برخی حواشی از سوی افراد منفعت طلب باعث تردید تیمداری و تأخیر آن در سوپر لیگ فوتسال بانوان شد زیرا قصد انتقال سهمیه به شهرهای مختلف خارج استان و از بین بردن سهمیه تیم نوا در سوپر لیگ فوتسال توسط برخی سودجویان باعث دیر بسته شدن تیم نوا شد.

روشن با اشاره به توجه ویژه استاندار مازندران و فرماندار ویژه شهرستان آمل به ورزش بانوان و حمایت از تیمداری بانوان در سوپرلیگ فوتسال کشور، گفت: چندی قبل نیز نشست صمیمانه اعضای هیأت مدیره باشگاه نوا آمل به همراه کادرفنی و بازیکنان با استاندار مازندران و فرماندار وِیژه این شهرستان انجام شد و حمایت مسؤولان استانی و شهری باعث ایجاد انگیزه در بین مدیران کارخانه تولیدی و اعضای تیم فوتسال شده تا بسیار پرقدرت و مسمم تمرینات را پیگیری کنند.

وی با اعلام اینکه مجموعه فذا از دو سال گذشته تاکنون کارنامه درخشانی در لیگ برتر کشتی فرنگی، کشتی آزاد و وزنه برداری داشته و یک قهرمانی و دو عنوان نائب قهرمانی حاصل تلاش ورزشکاران و مدیران هولدینگ بوده است، بیان کرد: در زمینه توجه به ورزش بانوان کمبودهای فراوان وجود دارد و در راستای مسئولیت اجتماعی و توجه به ورزش سعی داریم تا به ورزش بانوان توجه ویژه شود.

روشن با اشاره به اینکه در دیدار گذشته با استاندار مازندران اعلام کردیم که به دنبال ایجاد آکادمی تخصصی و حرفه ای ورزش هستیم تا در رشته های والیبال، بسکتبال، فوتسال، کشتی و وزنه برداری برای آقایان و بانوان اثرگذار باشیم، یادآور شد: با رفع موانع تولید و گره گشایی از واحدهای صنعتی می توان مسیر را برای مسؤولیت اجتماعی هموار کرد البته مجموعه هلدینگ فذا خانواده ای 2 هزار نفره است هرچند برای ایجاد یک شغل در صنعت فولاد باید 10 میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع آشامیدنی نوا آمل با اعلام اینکه باید از مجموعه های تولیدی و صنعتی حمایت شود، گفت: تاکنون هیچ تسهیلاتی از تیمداری در لیگ برتر دریافت نکردیم در حالی که بسیاری از تیم های استان های دیگر بیش از 40 میلیارد تومان تسهیلات از تیمداری در لیگ های حرفه ای دریافت کردند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.