با ما همراه باشید

فرهنگی و مذهبی

مبارزه با رژیم صهیونیستی هدف شهدای مدافع حرم بود

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / همسر شهید مدافع حرم آملی با اعلام اینکه امروزه فرماندهان ارشد کشور از رشادت جوانان مدافع حرم این دیار خاطره‌گویی می‌کنند، گفت: شهدای ما هدف شان مبارزه با استکبار و صهیونیست بود و آنها را دشمنان اصلی خود می‌دانستند.

خدیجه صفرپور جمعه‌شب در اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم در مصلای میربزرگ، اظهار کرد: برای شناخت شهدا باید زمان زیادی برای تفکر در زندگی و سیره آنها گذاشت.

وی با بیان اینکه باید زندگینامه و کتاب‌های زندگی شهیدان را بخوانیم و در آن تدبر داشته باشیم، افزود: باید مکتب سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم به نسل جوان و نوجوان معرفی شود و باید نسل جوان بدانند که شهدا چه افرادی بودند و برای چه جان خود را به کف گرفتند.

صفرپور با اعلام اینکه دختران حاج قاسم باید شهدا را خوب بشناسند و شهیدان و مکتب شان را معرفی کنند، تصریح کرد: دختران کشورمان با هر نوع سلیقه رفتاری و اعتقادات در عمل شهدا را دوست دارند زیرا شهیدان نماد و سنبل دلدادگی، ایثار، رشادت، از خودگذشتگی و دلیرمردی هستند.

وی خاطرنشان کرد: باید دختران امروز جامعه نماینده شهدا باشند و سیره شهدا را به جامعه معرفی کنند.

صفرپور با اشاره به توصیه‌های جدی رهبر انقلاب اسلامی بر شناخت زندگی و سیره شهدا توسط نسل جوان و نوجوان، یادآور شد: شهید مدافع حرم مصطفی زال‌نژاد مدافع حریم اهل بیت و جزو نیروهای سپاه قدس در تهران بود.

وی ادامه داد: این شهید ۷ سال در خارج مرزها برای دفاع حریم اهل بیت سوریه و عراق ماموریت داشت ولی قسمت نشد به مظلومان غزه، لبنان و فلسطین خدمت کند.

همسر شهید مدافع حرم آملی، با اشاره به اهداف و اقدامات بزرگ انقلاب اسلامی به خارج مرزها صادر می‌شود، ادامه داد: دین اسلام حد و مرز ندارد و شهید مصطفی اعلام می‌کردند که روزی جنگ مان در ایران بود ولی امروزه مرزها اهمیت ندارد و در کشورهای اسلامی و حتی آمریکا جنگ است.

وی با اعلام اینکه این شهید در اوج جوانی جزو نیروهای مخابراتی جنگ و از شاگردان حاج اسماعیل بود، بیان کرد: شهید زال‌نژاد روزهای بسیار خوبی در کنار سردار حاج قاسم سلیمانی داشت.

صفرپور با اشاره به اینکه شهید زال‌نژاد در اخلاص و مجاهدت زبانزد بوده و هر روز در مراقبت بر رفتار و سازندگی نفس به سر می‌برد، خاطرنشان کرد: همه شهدا همانند ما انسان بودند، در اوج وسوسه‌های شیطان و هوای نفس توانستند خود را خالص کنند و در مسیر اهل بیت ثابت قدم بودند.

وی یادآور شد: زندگی شهدا سراسر صداقت و راستی بود، شخصیت این شهید به گونه ای بود که دوست نداشت توسط کسی دیده شود ولی فقط می خواست مقابل چشم خدا باشد.

همسر شهید مدافع حرم آملی با اعلام اینکه امروزه فرماندهان ارشد کشور از رشادت جوانان مدافع حرم این دیار خاطره‌گویی می‌کنند، گفت: شهدای ما هدف شان مبارزه با استکبار و صهیونیست بود و آنها را دشمنان اصلی خود می‌دانستند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.