با ما همراه باشید

ورزشی

می‌خواهم سرباز شایسته‌ای برای ایران اسلامی باشم

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / مدال‎‌آور کشتی آزاد نوجوانان جهان با اشاره به اینکه می‌خواهم سرباز شایسته‌ای برای ایران اسلامی باشم، گفت: با یک اشتباه فینال جهان در ایتالیا را از دست دادم و به مقام سوم رسیدم.

عرشیا حدادی، اظهار کرد: مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان امسال با حضور برترین‌های دنیا در اوزان مختلف به میزبانی شهر رم کشور ایتالیا برگزار شد و از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار بود.

وی با اشاره به اینکه پس از آنالیز کادر فنی و سرمربی تیم ملی با شناخت از حریفان خود به روی تشک رفتم، افزود: در پایان این مسابقات با یک اشتباه از رسیدن به فینال بازماندم و توانستم مدال برنز مسابقات را از آن خود کنم.

حدادی با اعلام اینکه در وزن ۴۸ کیلوگرم مسابقات در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر عظیم عبدیکالیکوف از کشور قرقیزستان را از پیش رو برداشتم و به مرحله یک چهارم نهایی دست یافتم، تصریح کرد: دومین دیدار مقابل کریستین کاستیلو از آمریکا بود که این مسابقات را با نتیجه ۸ بر ۶ بر اثر یک اشتباه از دست دادم و از فینال باز ماندم.

کشتی‌گیر نوجوان کشورمان با بیان اینکه در دور بعدی با نتیجه ۱۳ بر یک مقابل اوزگور جاگلیان از ترکیه به برتری دست یافتم، ادامه داد: در دور رده‌بندی مقابل رسول گالبورایف از فرانسه با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری رسیدم و به میدان برنز و جایگاه سوم رسیدم.

وی با اعلام اینکه این دوره از مسابقات از لحاظ فنی و کمی بسیار سخت و دشوار بود و برترین‌های دنیا به میدان آمدند، گفت: دیدارهای سخت و دشوار داشتم و می‌توانستم حتی به مقام قهرمانی و گردن‌آویز طلا دست یابم.

حدادی با اعلام اینکه تمام تلاش خود را می‌کنم تا سرباز شایسته‌ای برای کشورم باشم و دوبنده تیم ملی بزرگسالان در میادین بین‌المللی و جهانی بر تن کنم، متذکر شد: براین اساس تمرینات سخت و منسجم را با کمک مربیان و خانواده در دستور کار دارم تا به اهداف بزرگ خود دست یابم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.