با ما همراه باشید

ورزشی

آغاز رقابت‌های قهرمانی اسکیت رولبال آزاد کشور در آمل

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / رئیس هیأت اسکیت آمل گفت: رقابت‌های قهرمانی اسکیت رولبال دسته‌جات آزاد کشور به مدت دو روز در آمل برگزار می‌شود.

روح‌الله قاسمی در حاشیه برگزاری رقابت‌های قهرمانی اسکیت رولبال کشور در آمل اظهار کرد: این دوره از مسابقات کشوری به صورت دسته جات آزاد به مدت دو روز در این شهرستان دنبال می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، افزود: این رویداد مهم از صبح روز گذشته آغاز شده و تا امشب جمعه ادامه دارد.

رئیس هیأت اسکیت آمل با بیان اینکه رقابت‌های تنگاتنگ بین تیم‌ها در سالن ورزشی غدیر شهرداری برگزار می‌شود، تصریح کرد: هفت تیم آلفا خوزستان، گلسرام یزد، هیأت اسکیت مازندران، کاشان، سایمان تبریز، آپادانا خوزستان و اسپادانا اصفهان با هم به رقابت می‌پردازند.

قاسمی یادآور شد: مسابقات در دو گروه چهار و سه تیمی پیگیری می‌شود که در پایان از هر گروه دو تیم برتر به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند.

وی با بیان اینکه مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها صبح امروز جمعه برگزار می‌شود، ادامه داد: رقابت‌های تیم‌های صعود کننده به مرحله فینال و رده‌بندی شامگاه جمعه پیگیری خواهد شد تا چهار تیم برتر پس از رقابت‌های سخت و حساس مشخص شوند.

قاسمی با اعلام اینکه تیم‌های حاضر در این رویداد کشوری بازی‌های سخت و حساس داشتند، بیان کرد: این مسابقات از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار است و این مهم نویدبخش آینده درخشان برای اسکیت مازندران دارد.

وی افزود: با توجه به حضور استان‌هایی که دراین مسابقات شرکت کردند، از استان‌های پیشتاز در رشته اسکیت کشور هستند، سطح فنی وکیفی مسابقات بسیار بالا است.

رئیس هیأت اسکیت آمل با اشاره به یکی از مهمترین عوامل افزایش رقابت تیم‌ها در این دوره از مسابقات و دیده شدن برترین‌های اسکیت، گفت: یکی از نکات مهم این رویداد حضور اعضای کادر فنی تیم ملی اسکیت رولبال در آمل است تا با آنالیز و سنجش عملکرد اسکیت بازان برترین های مسابقات را به اردوی تیم ملی دعوت کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.