با ما همراه باشید

ورزشی

هفته سوم لیگ برتر| شکست خانگی نساجی آسیایی برابر گل‌گهر

منتشر شده

در

در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران نساجی در خانه مغلوب گل‌گهر سیرجان شد.

هفته سوم لیگ برتر فوتبال پنجشنبه با برگزاری ۲ دیدار حساس در شهر‌های تهران و قائمشهر پیگیری شد که در یکی از بازی‌ها نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی میزبان گل‌گهر سیرجان بود که در پایان سیرجانی‌ها با گلزنی مهدی ممی‌زاده در دقیقه ۳۷ بازی را با برتری یک بر صفر به پایان رساندند.

*ترکیب تیم نساجی مازندران:

محمدرشید مظاهری، امیرمحمد هوشمند، سید محمداحسان حسینی، محمدرضا مهدی‌زاده، سعید غلامعلی‌بیگی، محمدرضا عباسی، مهرداد عبدی، حسین زامهران، محمود قائدرحمتی، علاء عباس و محمدرضا آزادی

*ترکیب تیم گل‌گهر:

محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، مهران گلزاری، نوید عاشوری، مهدی ممی‌زاده، مهدی تیکدری نژاد، مسیح زاهدی، سعید سحرخیزان، سامان فلاح و احمدرضا زنده‌روح

با این تساوی گل‌گهر سیرجان با ۷ امتیاز به رده دوم صعود کرد و نساجی هم با دو امتیاز به رده یازدهم سقوط کرد.

*نساجی مازندران صفر – گل‌گهر سیرجان یک 

گل: مهدی ممی‌زاده (۳۷) برای گل‌گهر سیرجان

شاگردان سید مهدی رحمتی در هفته اول مقابل پیکان، تساوی خانگی یک – یک را تجربه کردند. تیم سیرجانی نیز سه بر صفر فولاد را شکست داد. در هفته دوم نساجی از مس رفسنجان با نتیجه‌ای مشابه، یک امتیاز گرفت و گل گهر در خانه پیکان بدون گل متوقف شد.

پیش از آغاز بازی، گل گهر با چهار امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار داشت و نساجی با دو امتیاز یازدهم بود.

اما در پایان این دیدار گل گهر موفق شد با یک گل میزبان خود را شکست بدهد و دست پر مازندران را ترک کند.

اما نساجی همچنان در حسرت پیروزی باقی ماند و سیرجانی‌ها نیز با هفت امتیاز و بالاتر از پرسپولیس به رده دوم جدول صعود کردند.

نساجی در حالی که در سه هفته ابتدایی لیگ موفق به کسب پیروزی مخصوصا در جلوی دیدگان هوادارانش نشد که قرار است نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا باشد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.