با ما همراه باشید

ورزشی

عدم تیمداری آمل در لیگ برتر والیبال/ اعتبار 270 میلیارد ریالی برای ورزش آمل

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به جزئیات عدم تیمداری نماینده این شهرستان در لیگ برتر والیبال ایران، گفت: برای ورزش این شهرستان در سال جاری مبلغ 270 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد.

هاشم جمشیدپناه با اشاره به فعالیت ۵۱ هیأت ورزشی در این شهرستان، اظهار کرد: رئیس جدید دو هیأت ورزشی به تازگی منصوب شده و دو هیأت بادبانی و آمادگی جسمانی به عنوان هیأت های جدید تأسیس شده در این شهرستان فعالیت خود را آغاز کردند.

وی با اعلام اینکه رئیس جدید سه هیأت ورزشی در روزهای آینده معرفی می شوند، گفت: باید هیأت های ورزشی فعال و توانمند باشند تا شاهد رشد و ترقی ورزش در عرصه همگانی و قهرمانی باشیم.

جمشیدپناه با اعلام اینکه عملیات ساخت سالن ورزشی صخره نوردی از مهمترین دغدغه ها است، خاطرنشان کرد: برای این پروژه ملی اعتبارات ملی در نظر گرفته شده و امسال در کمیته برنامه ریزی نیز به این سالن توجه خوبی شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به اینکه برای ورزش این شهرستان در ابتدا اعتباری به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در کمیته برنامه ریزی در نظر گرفته شد، تصریح کرد: پس از دو بار اعتراض به مبلغ بودجه، در نهایت اعتبارات ورزشی برای سال جاری در این شهرستان به مبلغ 20 میلیارد و 700 میلیون تومان تغییر کرده است که منتظریم تا میزان تخصیص خوبی را شاهد باشیم.

وی با اعلام افتتاح خانه تخصصی تکواندو این شهرستان در هفته دولت، خاطرنشان کرد: استادیوم ورزشی پیامبر اعظم که پس از 16 سال در مرکز شهر به بهره برداری رسید دارای ایرادات زیادی از باید هر چه زودتر مرتفع شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.