با ما همراه باشید

ورزشی

ابلاغ نرخ نامه فعالیت به 214 باشگاه ورزشی مجاز آمل/ معرفی ۴۰ باشگاه غیرمجاز به مراجع قضایی

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: با تصویب نرخ نامه فعالیت ورزشی باشگاه ها، اداره ورزش و جوانان این شهرستان جزییات و نرخ ها را به 214 باشگاه ورزشی مجاز اعلام کرد.

هاشم جمشیدپناه در جمع خبرنگاران با اشاره به ابلاغ نرخ نامه به باشگاه های ورزشی برای ساماندهی لازم، اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان وظیفه نظارت بر امور باشگاه ها را دارد، تصویب نرخ نامه، اعلام نرخ نامه، نظارت و گزارش تخلفات به دستگاه های انتظامی وظیفه است و پلمپ باشگاه های ورزشی متخلف کار ما نیست.

وی افزود: تیر ماه امسال از سوی هیأت وزیران نرخ نامه به استان و شهرستان ابلاغ شد و اداره ورزش و جوانان هم به 214 باشگاه ورزشی مجاز نرخ سال 1402 را اعلام کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به ۱۸ مکان ورزشی دولتی این اداره برای استفاده ورزشکاران، تصریح کرد: در نشست جداگانه با ادارات صمت، تعزیرات، بهداشت و دستگاه قضایی تصمیم گرفته شد تا کمیته ای برای نظارت و بازرسی پس از صدور نرخ نامه انجام شد همچنین نخستین بازدیدها هفته گذشته انجام شد تا باشگاه های قانون مند و متخلف به مردم معرفی شوند.

جمشیدپناه با اشاره به بازدید از 7 باشگاه ورزشی در نخستین گام، یادآور شد: در این بین پنج باشگاه نرخ نامه را رعایت کرده و به دو باشگاه متخلف تذکرات جدی داده و جریمه در نظر گرفته شد تا در صورت تکرار پلمب و به مردم معرفی شود.

وی با اعلام اینکه در این شهرستان تعداد ۲۱۴ باشگاه مجاز و ۴۰ باشگاه غیرمجاز فعالیت دارند که باشگاه های بدون مجوز با اداره اماکن نیروی انتظامی معرفی شدند تا مراحل کسب مجوز را طی کنند، بیان کرد: چهار باشگاه متخلف این شهرستان هم پس از تذکرات لازم در روزهای آینده پلمب می شوند.

وی با اعلام اینکه استادیوم شهید چمران آمل پس از 16 سال افتتاح شده ولی با مشکلات فراوان روبرو است که باید مرتفع شود، بیان کرد: خانه تخصصی تکواندو آمل به عنوان تنها خانه ورزشی تخصصی هفته دولت به بهره برداری می رسد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.