با ما همراه باشید

ورزشی

افزایش بودجه 200 میلیارد تومانی بازی‌های آسیایی هانگژو به کمیته ملی المپیک

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: آنچه که به صورت مشخص به کمیته ملی المپیک برای ورزش‌های آسیایی هانگژو اضافه شد مبلغ 200 میلیارد تومان است.

علی کریمی فیروزجایی در حاشیه دومین روز برگزاری رقابت‌های قهرمانی اسکیت رولبال کشور، اظهار کرد: تلاش مشترک مجلس شورای اسلامی و دولت در حوزه ورزش این است که تیم اعزامی رشته‌های ورزشی به مسابقات آسیایی به میزبانی هانگژو بتوانند با دست پر به کشور بازگردند.

وی با بیان اینکه ورزش کشورمان طی دو سال گذشته دستخوش تلاطم‌هایی شد، افزود: این تلاطم‌ها منجر شد تا دولت خود دست به کار شود و جابجایی وزیر ورزش را انجام دهد که هم اکنون ریاست این وزارت خانه در دوره سرپرستی است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان مجلس در بودجه سال ۱۴۰۲ توجه ویژه به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش داشتند همچنین هم اکنون عزم و اداره مشترک در دولت و مجلس براین است که بتوانیم شایستگی‌های ورزش کشور را به رخ جهانیان بکشانیم و یکی از این میادین پیش رو، بازی‌های آسیایی به میزبانی هانگژو کشور چین است تا تیم‌های اعزامی جمهوری اسلامی ایران بتوانند دست پر بازگردد.

کریمی با اعلام حمایت ویژه مجلس به تیم‌های اعزامی هانگژو، یادآور شد: برنامه‌ریزی خوبی در این حوزه انجام شده و مبالغ مطلوب در بودجه دیده شد.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور بیان کرد: آنچه که به صورت مشخص به کمیته ملی المپیک برای ورزش‌های آسیایی هانگژو اضافه شد مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان است که در مقایسه با بقیه کاروان اعزامی کشورهای دیگر ممکن است بودجه قابل توجهی نباشد ولی توان مجلس در این حد بوده است.

کریمی متذکر شد: از طریق سازمان مدیریت برنامه‌ریزی و بانک مرکزی نمایندگان کمک های زیادی داشتند و می خواهند تخصیص ها هرچه زودتر انجام شود تا این تیم ها بدون دغدغه راهی میادین مهم و ارزشمند آسیایی شوند و از جایگاه جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری دومین روز برگزاری رقابت‌های قهرمانی اسکیت رولبال کشور به میزبانی استان مازندران در شهرستان آمل، خاطرنشان کرد: اسکیت ورزش مفرح، پرتحرک و خانوادگی است و در سال های گذشته طرداران زیادی را به سوی خود کشانده است.

وی گفت: اسکیت یکی از مهمترین رشته های ورزشی است که ۶ تیم اسکیت به مسابقات قهرمانی آسیا در هانگژو اعزام می شوند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.