با ما همراه باشید

ورزشی

خوزستان قهرمان رقابت‌های اسکیت رولبال آزاد مردان ایران شد

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / تیم هرمان آلفا خوزستان پس از پایان مسابقات قهرمانی اسکیت رولبال دسته‌جات آزاد مردان کشور به جایگاه نخست رسید و تیم‌های کاشان و مازندران در جایگاه دوم و سوم جای گرفتند.

مسابقات قهرمانی اسکیت رولبال دسته‌جات آزاد مردان کشور به مدت دو روز در سالن غدیر این شهرستان دنبال شد که این دوره از مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به کار خود پایان داد.

هفت تیم هرمان آلفا خوزستان، گلسرام یزد، هیأت اسکیت مازندران، کاشان، سایمان تبریز، آپادانا خوزستان و اسپادانا اصفهان در دو گروه چهار و سه تیمی با هم به رقابت پرداختند.

در پایان دور مقدماتی، نماینده کاشان با نتیجه ۷ بر ۴ از سد اسپادانا اصفهان گذشت و به فینال این دوره از مسابقات راه یافت همچنین تیم هیأت مازندران مقابل هرمان آلفا خوزستان با نتیجه ۴ بر ۴ شکست خورد و به دیدار رده بندی رسید.

در دیدار فینال تیم هرمان آلفا خوزستان در دیداری سخت و حساس مقابل نماینده کاشان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و قهرمان این دوره از رقابت‌ها لقب گرفت.

در دیدار رده‌بندی نیز هیأت اسکیت مازندران مقابل نماینده اصفهان با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شد و به جایگاه سوم دست یافت.

پس از پایان مسابقات قهرمانی اسکیت رولبال دسته‌جات آزاد مردان کشور تیم هرمان آلفا خوزستان به جایگاه نخست رسیده و کاپ قهرمانی را بالای سر برد، نماینده کاشان نائب قهرمان این رویداد ورزشی شده و هیأت مازندران در جایگاه سوم جای گرفت.

این دوره از مسابقات از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار بود و با حضور اعضای کادر فنی تیم ملی اسکیت رولبال پس از آنالیز لازم، ملی پوشان اسکیت رولبال دسته جات آزاد کشور در آینده نزدیک معرفی می‌شوند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.