با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

افتتاح دبیرستان پسرانه مهر عظام آمل با حضور رئیس سازمان محیط زیست

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / دبیرستان پسرانه متوسطه اول مهر عظام آمل امروز همزمان با گرامیداشت هفته دولت با حضور علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست کشور افتتاح شد.

دبیرستان پسرانه متوسطه اول مهر عظام این شهرستان امروز همزمان با گرامیداشت هفته دولت به بهره برداری رسید.

این پروژه بزرگ آموزشی و تربیتی با حضور علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست کشور، مسؤولان کشوری، استانی و شهری افتتاح شد.

مدیر اجرایی پروژه آموزشی مهر عظام، اظهار کرد: این پروژه در سال 1387 با تخریب مدرسه ابتدایی و راهنمایی ابن سینا که از قدیمی ترین مدارس این شهرستان بود، پس از 15 سال با پیشرفت بسیار ناچیز همراه بود.

سید حسن رسولی فرد، افزود: مدرسه ابن سینا در سال 1387 در زمینی به مساحت بیش از 2 هزار و 500 متر مربع مستقر بود که بخشی از آن در عملیات تعریض و ساخت بلوار ولایت به تملک شهرداری در آمد.

وی بیان کرد: این پروژه آموزشی هم اکنون در زمینی به مساحت یک هزار و 312 متر مربع در 4 طبقه با مساحت عرصه و عیان یک هزار و 400 متر افتتاح شد که دارای 9 کلاس درس است و در سال تحصیلی جدید آماده استقبال از دانش آموزان است.

رسولی فرد با اعلام اینکه قرار بود این مکان آموزشی دولتی برای دانش آموزان راهنمایی ساخت و تجهیز شود ولی هم اکنون به دانش آموزان متوسطه دوم اختصاص یافته است، یادآور شد: علاوه بر 9 کلاس درس در رشته های تجربی، ریاضی و انسانی، مدرسه پسرانه مهر عظام دارای آزمایشگاه، اتاق های اداری، نمازخانه و سالن امتحانات است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.