با ما همراه باشید

سیاست

اندیشه دلبستگی به کدخدا در دنیا از جدایی اعتقاد با سیاست حاصل می شود

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / امام جمعه آمل با بیان اینکه تفکر غربی و استکباری همیشه در تضاد با فکر شیعی و اندیشه فقهای ربانی شیعه است، گفت: اندیشه دلبستگی به کدخدا از جدایی اعتقاد با سیاست حاصل می شود.

حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان امروز در خطبه های نماز جمعه در جمع نمازگزاران مصلای میربزرگ ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: تقوا لباس بسیار زیبنده و ارزشمندی است که زمینه ساز سعادت دنیا و آخرت خواهد بود.

وی افزود: انسان باتقوا و پرهیزکار برای دنیا و آخرت برنامه اساسی دارد و در تقوا نگاه به ابدیت مهم است بنابراین باید از خدا بخواهیم یک لحظه از یاد خدا غافل نشویم تا سعادتمند شویم.

امام جمعه آمل با اشاربه مقام امامت در نظام هستی و جایگاه آن، تصریح کرد: یک شأن از شئون امام، ولایت است عده ای اصرار دارند که بگویند دین از سیاست جداست ولی چنین نیست این جریان سیاسی است که در جان بسیاری رسوخ پیدا کرده که در زمان غیبت نباید دین در سیاست رسوخ کند.

وی ادامه داد: عده ای با این بیان به دنبال یک سیاست سکولار هستند و حتی بیان می کنند که اعتقاد از سیاست از جداست البته خطر جدایی اعتقاد از سیاست بسیار از خطر جدایی دین از سیاست بیشتر است پس لازم است این مهم را منشأیابی کنیم.

یعقوبیان با بیان اینکه اداره و مدیریت عالم دست خدا است ولی عده ای بیان می کنند که مدیریت عالم دست ماست و با خدا کار نداریم، یادآور شد: این مهم یک اندیشه و فکر یهودی است.

وی بیان کرد: خداوند در قرآن اندیشه ای از یهود نقل می کند هرچند اندیشه ای در ذهن یهود است تا در بین مردم القا کند خداوند توان مدیریت جامعه بشری را ندارد و این تفکر اسرائیلی و یهودی بسیار ویرانگر و خطرناک است.

امام جمعه آمل گفت: اندیشه ریاست عالم دست ما است و ما آقای عالم هستیم اندیشه ای یهودی، اسرائیلی و صهیونیستی است، آمریکا، اسرائیل انگلیس با جنایت های فراوان، در کنار جدایی دین از سیاست جدایی عقیده از سیاست را راه انداختند، در این اندیشه صهیونیست ها اصرار دارند در بین ما جا بیاندازند که دین از سیاست جدا است و حتی افرادی پول هنگفت گرفتند تا اندیشه های یهودی را در جامعه ترویج دهند.

وی با بیان اینکه ملت ایران 45 سال است که به آگاهی و بصیرت رسیده و دیگر دوره کلاه گذاشتن سر ملت ایران گذشته است، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران تجلی بصیرت، خودباوری، دشمن ستیزی و استکبارستیزی است امروزه با صدور اهداف و اندیشه انقلاب اسلامی کشورهای مظلوم همانند یمن با دست خالی کارهای بزرگ را رقم می زنند و موشک های هایپرسونیک را برای نابودی صهیونیست و امپریالیست روانه می کنند.

یعقوبیان با بیان اینکه تفکر غربی همیشه در تضاد با فکر شیعی و اندیشه فقهای ربانی شیعه است، گفت: اندیشه دلبستگی به کدخدا از جدایی اعتقاد با سیاست حاصل می شود.

وی با اعلام اینکه امروزه بزرگمردان جبهه مقاومت سربازان پا به رکاب ولی فقیه زمان هستند، بیان کرد: جبهه مقاومت امروزه این پیام را به بداندیشان عالم دادند که یا باید با آنها راه بیایند و یا غرب آسیا تبدیل به جهنم مستکبران می شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.