با ما همراه باشید

سیاست

دهه نودی های آینده ساز درس حضور را مشق کردند

منتشر شده

در

آمل نیوز- زهرا فلاح / دهه نودی های پرامید که نسل نو انقلاب هستند همراه والدین دست در دست هم آمدند تا در برگ های سفید زندگی یکدلی را مشق کنند و با دستان کوچک، ناز و ظریف تعرفه های تغییر به داخل صندوق ها بیاندازند.
سراسر ایران حرف از حضور، شور و شعور است.
امروز تاریخ ایران اسلامی بار دیگر استوار و محکم، راست قامت ایستاده است و شعر همدلی، یکرنگی، همراهی و اقتدار سر داده است.
همه می آیند از هر گوشه و کنار، شهر و روستا، آبادی و بخش تا ایران اسلامی زنده بماند و در 45 سالگی عمر با برکت انقلاب دغدغه حضور و انتخاب داشته باشند.
امروز 11 اسفند دغدغه تمام ایران؛ انتخاب است، انتخاب اصلح، مشارکت حداکثری و حضور پرشور در میدان تا به فرمایشات مقام معظم رهبری جامه عمل پوشانده و ولایتمداری و ولایت پذیری خود را به اجانب استکباری اثبات کنند.
ملت ایران گله مندند؛ از سوء استفاده برخی مدیران و مسؤولان نالایق، عدم تدبیر و مدیریت لازم، گرانی، مشکلات اقتصادی و تحریم های شکننده ولی در میدان هستند و با دستان خود سرنوشت را تغییر می دهند، با دستان خود انتخاب می کنند تا با نوشتن نام افراد توانمند، کارآمد، جهادی و انقلابی شرایط را تغییر دهند.
دهه نودی های پرامید که نسل نو انقلاب اسلامی هستند همراه پدر و مادر دست در دست هم آمدند تا در برگ های سفید زندگی خود یکدلی را مشق کنند و با دستان کوچک، ناز و ظریف تعرفه های نارنجی و آبی را به داخل صندوق های ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی انداختند.

آمدند تا یاد بگیرند چگونه در صحنه باشند، سیاست کشور را به مسیر صحیح هدایت کنند و شعار اعجوبه های طلایی را به آینده سازان دانایی کشور تبدیل کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.