با ما همراه باشید

سیاست

لزوم رفع ریشه ای مشکلات غرب مازندران در شورای سیاستگذاری استان

منتشر شده

در

آمل نیوز-قربانعلی مسافر / استاندار مازندران گفت: امیدواریم با شناخت دقیق از مسائل حوزه غرب مازندران، مشکلات به صورت ریشه ای در شورای سیاستگذاری استان حل شود.
سید محمود حسینی پور در پایان دیدار چهره به چهره با مردم در دفتر غرب استانداری مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در این دیدارها افراد با موضوعات مختلف از نزدیک دیدار بدون واسطه و نزدیک داشتند و توانستیم مشکلات و معضلات مختلف را احصا کنیم.
وی با اشاره به اینکه عمده درخواست های مردمی مربوط به اشتغال و بیکاری بوده است، افزود: بیشتر متقاضیان کار در مازندران با تحصیلات عالی هستند که به دنبال ایجاد اشتغال در دولت خواهند بود.
حسینی پور تصریح کرد: بیشترین فراوانی افراد بیکار و جویای اشتغال در مازندران فارغ التحصیلان با تحصیلات عالی هستند و به دنبال آنها خانواده ها هم می اهند فرزندان شان در ارگان های دولتی مشغول شوند ولی دولت به دنبال کوچک سازی خود است.
استاندار مازندران با بیان لزوم ایجاد پایگاه های شغلی مجازی دانش بنیان و استارت آپ برای اشتغال، گفت: به شدت در زمینه اشتغال دولتی با محدودیت مواجه هستیم و امیدواریم متقاضیان کار به سمت استارت آپ و دانش بنیان بروند.
وی با اشاره به دیگر تقاضاهای مردم، یادآور شد: تقاضا در زمینه بافت فرسوده بالا بوده و درخواست های دیگر مراجعه کنندگان مربوط به بافت های فرسوده ای بوده که نیازمند مشارکت شهرداری ها است.
حسینی پور با اعلام اینکه ما در راستای تبدیل بافت های فرسوده مازندران در سطح کلان در اداره کل راه و شهرسازی استان برنامه های فراوان داریم، متذکر شد: دیگر درخواست ها مربوط به طرح های هادی روستایی است که بیشترین اختلافات و مشکلات مردم در این طرح ها بوده است.

حسینی پور ادامه داد: بخش دیگر درخواست ها مربوط به بحث البرز مرکزی و محدودیت هایی با جنبه محیط زیستی است و سرمایه گذاران در این حوزه پیگیری هایی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با شناخت دقیق از مسائلی که در حوزه غرب مازندران وجود دارد به صورت ریشه ای در شورای سیاستگذاری استان مسائل حل شود تا مراجعات به دفتر غرب مازندران کاهش پیدا کند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.