با ما همراه باشید

سیاست

سیاست نهایی جهان اسلام نابودی اسرائیل و صهیونیست است

منتشر شده

در

آمل نیوز- زهرا فلاح / استاندار مازندران با تاکید بر اینکه رهبر ایران اسلامی با درایت و آگاهی کامل تمام مسائل منطقه را دنبال می کنند، گفت: معظم‌له سیاست نهایی جهان اسلام که نابودی اسرائیل است، را هدف گیری کردند.

سید محمود حسینی‌پور در جمع خبرنگاران حاضر در روز جهانی قدس اظهار کرد: مازندران همچون ایران و جهان بشری خروشی بی نظیر را امروز از خود نشان داد و مردم مازندران همیشه پیش‌قدم در رویدادهای مهم انقلاب هستند.
وی افزود: روز قدس از مهمترین رویدادهای کشور است که سال‌ها است جهانی شده و در تمام شهرها و روستاها مردم مازندران به میدان آمدند و شکوه حماسی را رقم زدند.
استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران دیار علویان است و مردمانی متدین و همیشه در صحنه دارند، در مورد اقدامات اخیر رژیم غاصب اسرائیل و صهیونیست در حمله ناجوانمردانه به سرکنسولگری ایران در کشور سوریه، خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر دیوانه‌وار دست به اقدامات انتحاری می‌زند و این اقدامات نشان از سردرگمی و کلافگی آنها دارد.
حسینی‌پور با بیان اینکه ایران اسلامی در طول سال‌ها بر پایه اصول و عقاید حرکت می کند، یادآور شد: امروزه اسرائیل عصبانی‌تر از هر زمان دیگر است و پاسخ ایران نیز با تدابیر رهبر انقلاب و اعتماد به دستگاه‌های نظامی در زمان و مکان خود اتفاق می افتد پس مردم نگران نباشند زیرا دشمن از ایران ضربات متعدد و سهمگین خورد و از شدت درد ضربات ایران دست به انتحار زده است.
استاندار مازندران با اعلام اینکه امام راحل در روزهای نخست پیروزی انقلاب در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه رمضان را در حمایت از مردم بی دفاع فلسطین و اعلام انزجار از جنایت‌های بی‌شرمانه صهیونیست روز قدس نامید، گفت: جمهوری اسلامی ایران در روزهای نخست تنها این راهپیمایی را برگزار می کرد ولی امروزه صدها کشور آگاه و بیدار و دشمن‌ستیز به میدان آمدند و انزجار خود از آمریکا، اسرائیل، صهیونیست و استکبار را فریاد زدند که این نشان از صدور پیام امام راحل و انقلاب در دنیا و جهان اسلام دارد.
استاندار مازندران با تاکید بر اینکه رهبر ایران اسلامی با درایت و آگاهی کامل تمام مسائل منطقه را دنبال می کنند و ما باید همیشه گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم، گفت: نباید در تفکرات‌مان دچار اشتباه راهبردی شویم زیرا رهبر معظم انقلاب با هوشمندی تمام درایت و مدیریت ویژه دارند و سیاست نهایی جهان اسلام که نابودی اسرائیل است، را هدف گیری کردند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.