با ما همراه باشید

سیاست

جهش تولید با مشارکت مردم در مسیر مهار تورم و رشد تولید گره گشای اقتصاد کشور است

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / امام جمعه امامزاده عبدالله آمل با اشاره به شعار سال جدید با توجه به بیانات رهبر انقلاب گفت: جهش تولید با مشارکت مردم در مسیر مهار تورم و رشد تولید گره گشای اقتصاد کشور خواهد بود.

حجت الاسلام حسین حسین زاده برسمنانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته همزمان با روزهای آغازین نوروز 1403 در جمع نمازگزاران با دعوت به تقوای الهی، در آستان امامزاده عبدالله(ع)، اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری زمینه ساز بسیاری از خوبی ها، فضایل و حسنات است که مایه آبرومندی در دنیا و آخرت می شود.

وی با اشاره به تقارن عید نوروز با ماه رحمت و مغفرت الهی، ماه رمضان و تبریک حلول سال جدید، افزود: مقام معظم رهبری سالیان زیادی است که در نخستین ساعات حلول سال جدید نامگذاری سال ها را برپایه تولید، اشتغال، رفع تورم، اقتصاد، مسائل دانش بنیان و دیگر مسائل اساسی کشور قرار دارند و در سال جدید هم 1403 را به جهش تولید با مشارکت مردم بیان کردند.

حسین زاده با اعلام اینکه باید در راستای جهش تولید با مشارکت مردم از ابتدای سال برنامه مدون تدوین شود تا بتوانیم به منویات رهبر انقلاب جامه عمل بپوشانیم، تصریح کرد: در بیانات رهبر انقلاب آمده که شعار سال گذشته هم در کنار سال جاری باید جزو وظایف مسؤولان باشد و نباید مهار تورم و رشد تولید را نادیده بگیریم.

امام جمعه امامزاده عبدالله با اشاره به نقش اساسی و محوری اقتصاد مردمی، خاطرنشان کرد: هر زمان که از مردم استفاده نشد بعد مدت ها متوجه شدیم که باید به مردم روی بیاوریم، استفاده از ظرفیت مردم در کشورمان همییشه کارساز و اثرگذار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین میادین حضور مردم و نقش آفرینی مردمی در ایران اسلامی انتخابات است، انتخابات نشان از مشارکت و ظرفیت بالای مردم دارد هرچند در زمینه اقتصاد ضعف های زیادی وجود دارد ولی اگر اقتصاد کشورمان بهبود پیدا کند همه بخش ها در مسیر رشد و تعالی قرار می گیرد.

حسین زاده با اعلام اینکه دولت سیزدهم تلاش، تحرک و فعالیت زیادی دارد و تاکنون نمره بالایی را به خود اختصاص داده است، بیان کرد: ولی برخی زیر مجموعه های دولت اشتباهات و خطای فراوان دارند.

وی ماه رمضان را ماه خداوند، ماه نزول قرآن و نزول همه برکات و خوبی ها دانست که ولادت امام حسن(ع) در این ماه رقم خورده است، یادآور شد: امام حسن مجتبی(ع) مجمع فضایل الهی است و از امام دوم شیعیان دوست و دشمن در کتاب های مختلف از شأن و منزل شان گفته اند که ما به عنوان یک شیعه وظیفه داریم از احسان، کَرَم، صداقت، اخلاق و علم آن امام الگوبرداری کنیم.

امام جمعه امامزاده عبدالله با اشاره به اینکه این شهر در ورودی استان مازندران و مجاورت محور هراز جای دارد که از لحاظ توریستی، تفریحی، زیارتی، سیاحتی و اقتصادی سرآمد است، گفت: باید مسافران و گردشگران در جوار آستان امام زاده عبدالله(ع) حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کنند و در حفظ و نگهداری طبیعت اهتمام بورزند.

وی با اعلام نصب تابلوهای “شهرمان روزه دار است”، علایم هشداردهنده و راهنمایی و رانندگی، اظهار کرد: در روزهای نخست سال جدید گروه توسعه ای بخش امام زاده عبدالله تشکیل می شود تا با تلاش همه مردم و مسؤولان مشکلات و معضلات اولویت بندی شده تا در جهت رفع آن برآییم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.