با ما همراه باشید

سیاست

یک ایران، یک دل برای انتخاب حداکثریِ اصلح

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / همه شناسنامه به دست صف های طولانی و هدفمند را به افتخار نام تو شکل می دهند و پشت سر هم اقتدار و عزت را زمزمه می کنند… .
11 اسفند 1402 برگ زرین دیگر از تاریخ پرغرور و افتخارآفرین ایران اسلامی است، روز سرنوشت ساز، باارزش و حیاتی که همه می آیند، بار دیگر با حضور حداکثری خار تیز بر چشم دشمنان هستند.
امروز دنیا به ما چشم دوخته است، لحظه به لحظه ما را رصد دارد، می خواهد شور و هیجان ایرانی را به تماشا بنشیند تا دوباره حماسه سازی را در دنیا ثبت کند و حماسه آفرینی ها را انتشار دهد.
مردم از سر صبح با خلوص نیست وارد میدان می شوند، همانند هشت سال دفاع مقدس و روزهای طلایی در 45 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی که امروزه به درخت تنومند و پر شاخ و برگ تبدیل شده است که در حال صادرات اهداف و آرمان های خود به کشورهای دنیا است.
همه شناسنامه به دست صف های طولانی و هدفمند را به افتخار نام تو شکل می دهند و پشت سر هم اقتدار و عزت را زمزمه می کنند، مردان، زنان و نسل جوان برای آینده خود می آیند، آینده ای که با دستان خود می خواهند رقم بزنند و چشم هر اجانب و بدخواه را کور کنند.
 
ملت همیشه در صحنه می آیند، هر چند گله مند هستند و زیر فشارهای اقتصادی روز به روز با مشکلات و معضلات کمر خم می کنند ولی سرنوشت خودشان را به دست نابخردان بیگانه نمی دهند زیرا می خواهند مشکلات و سختی ها را با انتخاب نمایندگان اصلح، توانمند، کارامد، جهادی، متفکر و انقلابی حل کنند.

دو رویداد مهم در یک روز، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری؛ یکی از دیگری مهم تر و با ارزش تر.

خانه ملت در بهارستان منتظر است تا 290 چهره دوره چهارساله جدید را به خود ببیند؛ صندلی و فرش مخملی سبز بهارستان چشم انتظاری دارد که ببیند چه تعداد از صندلی ها چهره تکراری دارند و چه صندلی هایی اشخاص جدید را دیدار می کنند.
امروز؛ روز 11 اسفند است و وعده موعود فرا رسیده، جمعه ای دیگر که سرنوشت کشور را رقم می زند؛ با توجه به بیانات رهبر انقلاب اسلامی باید حداکثری بیاییم، نه تنها خودمان بلکه با خانواده، دوستان و رفقا بیاییم و تاریخ سازی کنیم.
مهم نیست چه فردی از دل صندوق ها بیرون می آید؛ مهم مشارکت حداکثری است تا دست به انتخاب اصلح بزنند و تغییر را با انسان های وارسته، جهادی و کارکشته آغاز کنند.
مردم دیار هزار سنگر که وارث حماسه ششم بهمن سال 1360 هستند، دوباره میدان داری می کنند و نشان می دهند همانند دماوند کوه ایستاده اند، استوار و پرشکوه به آینده های روشن می اندیشند و دل شان برای پیشرفت، ارتقا، توسعه و آبادانی ایران و هر ایرانی می تپد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.