با ما همراه باشید

سیاست

انزوای آمریکا و اسرائیل حاصل گفتمان برتر انقلاب اسلامی در دنیا است

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / سردار میرشکار با بیان اینکه فرهنگ انقلاب جهانگیر و فراگیر شده است، گفت: دنیا می‌داند دیگر ابرقدرت منطقه آمریکا نیست و گفتمان ایران باعث شده تا آمریکا و اسرائیل منزوی شوند.

علیجان میرشکار در چهلمین سالگرد شهادت بسیجی شهید قربانعلی مسافر در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) بلوار شیخ فضل الله نوری این شهرستان، اظهار کرد: شهدا اقتدار و عزت آفرین هستند و در هر دیاری که نام شهدا باشد بالندگی، پیشرفت و سرزندگی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا با خداوند دست به معامله زدند که بزرگترین و پرسودترین معامله‌ها است، افزود: امام هادی(ع) می‌فرمایند که دنیا بازاری است، عده ای در آن سود می برند و بقیه خسارت می‌بینند بنابراین وقتی بحث از بازار می‌شود خریدار، مطاع فروشنده و بهای مورد معامله است و دنیا زمانی به بازار تشبیه می شود خریدار مطاع خداوند است.

یادگار هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: مطاع مورد معامله در بحث شهدا طبق فرمایشات خداوند در آیات قرآن جان و مال است، فروشنده انسان و بهای معامله در قبال جهاد بهشت خواهد بود.

سردار میرشکار با بیان اینکه شهدا در مسیر خداوند جان خود را به کف گرفته و همه هستی خود را فدا کردند به جایگاهی می‌رسند که وصف آن از عهده انسان بر نمی‌آید، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی می‌فرمایند که در وصف شهدا نمی‌توان چیزی گفت تا حق شهدا ادا شود پس زیباتر از هرکس خود خدا شهدا، اجر و پاداش آنها را وصف کرده است.

وی با اعلام اینکه خداوند می‌فرماید که شهدا در مقام عند ربهم یرزقون جای دارند که همه انبیا و ائمه برای رسیدن به این جایگاه والا تلاش می‌کردند، گفت: هم کلام شدن و همنشین شدن با خداوند جایگاهی است که برای شهدا در نظر گرفته شد، کسانی در معامله با خداوند با نثار جان سود می‌کنند شهدا و خانواده شهیدان هستند و دیگران متضرر خواهند بود.

*حرکت در مسیر شهدا سعادتمندی در دنیا و آخرت را رقم می‌زند

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به خاطرات دلیرمردی و رشادت شهیدان، بیان کرد: اگر ایمان مان کامل شد در مسیر شهدا قرار می‌گیریم تا به سوی رستگاری در دنیا و آخرت پیش رویم وگرنه به گمراهی و ظلالت گرفتار می‌شویم که در تاریخ نمونه‌های بارزی را سراغ داریم با سرپیچی از دستورات الهی به گمراهی افتادند.

وی با اشاره به اینکه امروزه تنها قرار داشتن در مسیر شهدا کارساز نیست و باید در راستای ایمان تلاش کنیم تا عمل صالح انجام داده و صبر پیشه کنیم، متذکر شد: مردم کشورمان در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی با نگاه خدمت به بندگان، عبادت در راه خدا، دفاع از مستضعفین، مبارزه و ایستادگی برابر دشمنان نظام شاهنشاهی را سرنگون کردند هرچند دشمن دست از سر کشورمان بر نمی‌دارد و روز به روز برای مان نقشه‌های شوم و مخرب دارد.

میرشکار با بیان اینکه فرهنگ انقلاب اسلامی امروزه جهانگیر و فراگیر شده است، یادآور شد: دنیا می‌داند دیگر ابرقدرت منطقه آمریکا نیست و گفتمان ایران باعث شده تا آمریکا آنقدر منزوی شود که نه تنها نمی‌تواند با دشمنانش روبرو شود بلکه دوستانش هم برای آن احترام قائل نیستند.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به عملیات بزرگ طوفان الاقصی و درماندگی رژیم صهیونیست و ایادی استکباری در نوار غزه، گفت: این روزها شاهد هستیم که وزرای زیادی از آمریکا وارد منطقه شدند تا بتوانند ائتلافی را علیه غزه با دولت‌های مستبد عربی تشکیل دهند که نتوانستند و مقابل گفتمان ارزشمند ایران اسلامی زمین گیر شدند.

وی با اعلام اینکه مردم کشورمان میدان‌دار این عرصه هستند، یادآور شد: ۷۰ سال قبل وقتی اسرائیل در منطقه شکل گرفت پایه گذار آن انگلیس بود و ملت ایران به دنیا آموخت که در روز قدس و راهپیمایی ۲۲ بهمن برابر استعمار، استکبار و صهیونیست بایستند.

*دشمن امروزه در کشورمان به دنبال ایجاد نفرت و تفرقه است

میرشکار با اعلام اینکه امروزه در انگلیس راهپیمایی ۵۰۰ هزار نفری علیه صهیونیست برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در غزه روزانه شهدای زیادی تقدیم می‌شوند و حتی ۹ نفر از یک خانواده طی یک عملیات به شهادت رسیدند که تنها بازمانده آنها با علامت پیروزی و آیات قرآن برابر دشمنان و دوربین‌های جهان می‌ایستد و رجز می خواند تا نشان دهد صبر برابر مشکلات را از ملت ایران یاد گرفتند.

وی با بیان اینکه ملت ایران باید یک مسیر را با قدرت و صلابت طی کند که مسیری است که مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب ترسیم کردند، ادامه داد: این مسیر از گام اول بسیار سخت تر است زیرا در گام اول عمده تلاش در جنگ سخت بود هرچند در کنار آن جنگ نرم، ترکیبی و شناختی هم وجود داشت ولی اولویت با جنگ سخت بوده است و مردان و زنان کشورمان پیشانی بند به سر فرزندان خود می‌بستند تا آنها را راهی جبهه‌ها کنند.

میرشکار بیان کرد: در جنگ هشت ساله تحمیلی مردم کشورمان با شناخت ولایت و دشمن‌ستیزی وارد عرصه شدند ولی آن سختی که در شلمچه بود امروزه چندین برابر آن سختی و دشواری در جنگ شناختی و نرم در کشورمان مطرح است.

وی افزود: دشمن امروزه در کشورمان به دنبال ایجاد نفرت است، نفرت از اسلام، نفرت از ملیت، نفرت از خانه، نفرت از خانواده و نفرت از همکار یا دوست تا به خیال خود اثرگذاری داشته باشد.

یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه در اسفند ماه امسال مهمترین رویداد سیاسی کشور با انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری رقم می‌خورد، یادآور شد: مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح مورد انتظار از مردم همیشه در صحنه است، در تبلیغات انتخاباتی کاندیداها هوشیار باشیم به فردی رأی دهیم که دیندار، خداترس و کارآمد باشد و اهل شعار نباشد.

وی با اعلام اینکه اگر کاندیدایی قول فرمانداری و بخشداری به افراد می‌دهد کارآمدی ندارد، ادامه داد: انتخاب فرماندار و بخشدار به نماینده ربطی ندارد زیرا مردم با رأی خود رئیس جمهور انتخاب می‌کنند، رئیس جمهور دست به انتخاب وزیر کشور می‌زند تا یکی از وظایف آن انتصاب فرماندار، استاندار یا مقامات دولتی باشد البته نماینده در این مسیر نقشی ندارد و تنها می‌تواند در صورت صلاحدید، کمک حال باشد نه اینکه خود دست به تعیین فرماندار و بخشدار بزند.

*لزوم حضور حداکثری و انتخاب اصلح در ۲ انتخابات پیش‌رو

میرشکار با اشاره به اینکه قول و شعارهای بی‌پایه مانع رشد و حرکت جامعه هستند، خاطرنشان کرد: نمایندگان مازندران که در مجلس شورای اسلامی حضور دارند باید از کشاورزی مازندران بیشتر دفاع کنند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه نماینده مجلس آسفالت کوچه و خیابان‌ها نیست زیرا این کار برعهده شهرداری و شورای شهر است، گفت: مردم همیشه در صحنه کشورمان باید اسفند ماه امسال با مشارکت حداکثری و انتخاب درست برگ زرین دیگری از انقلاب اسلامی را رقم بزنند.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس با اعلام اینکه باید مردم کشورمان دست به حرکتی بزنند که تا ایران اسلامی همچنان الگو باشد، ادامه داد: ایران قرار است مسیری را طی کند که زمینه ساز ظهور باشد و تمدن نوین اسلامی در آن شکل گیرد.

وی با بیان اینکه ایران باید با انقلاب اسلامی در دنیا نمونه و الگو باشد، متذکر شد: انقلاب اسلامی و نظام اسلامی را به زیبایی شکل دادیم ولی دولت اسلامی به خوبی شکل نگرفت، باید در زمینه مدیریت اسلامی، اقتصاد اسلامی، سیاست اسلامی، فرهنگ اسلامی و مجموعه ارکان نظام جمهوری اسلامی زبانزد و الگو باشیم ولی هنوز بخش‌هایی شکل نگرفته است.

میرشکار با اعلام اینکه گفتمان مان در دنیا گفتمان برتر است ولی در اجرا مشکل داریم، گفت: این گفتمان به الگو تبدیل نشده است، مردم دنیا نگاه شان به ما است و یکی از جایگاه‌های حساس و اثرگذارمان پای صندوق های رأی است.

وی با اعلام اینکه مردم مان به جایگاهی رسیدند که حزب و گروه نمی‌تواند برای آنها تعیین تکلیف کند بلکه خودشان با دستان خود سرنوشت شان را رقم می‌زنند، متذکر شد: ما نمی‌توانیم بدون مردم قدمی برداریم و این نگاه اسلام است، غرب از این دستورالعمل‌ها در حال استفاده است در حالی که اصل آن اسلامی است.

میرشکار با تأکید بر اینکه بدون مردم نمی‌توانیم حرکتی انجام دهیم و هر کجا که مردم به میدان آمدند نتایج مطلوب حاصل شد، یادآور شد: با ایجاد فتنه ۸۸ کلید واژه تقلب از خارج مرزها وارد کشور شد ولی بعد ۸ ماه کشور هزینه داد و رهبر انقلاب یک تنه ایستادگی و از رأی مردم دفاع کردند ولی مردم به دفاع از ولایت فقیه حماسه ۹ دی را رقم زدند.

وی با اعلام اینکه امروزه مسیر شهدا در جنگ نرم، حضور همیشه در صحنه و گوش به فرمان ولایت بودن به همراه بالا بردن معرفت دینی و بصیرت سیاسی است، خاطرنشان کرد: همه باید تلاش تا مسیر شهدا را در زندگی ایجاد کنیم زیرا شهدا انسان‌های ماورایی نبودند بلکه همه آنها از جنس خودمان، قشر کارگر، محصل، کشاورز، دانشجو و از اقشار مختلف بودند که به درستی احساس تکلیف کردند و با تمام توان به میدان آمدند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.