با ما همراه باشید

ورزشی

ساروی: تمام تلاشم را برای کسب مدال کشتی المپیک پاریس به کار می‌گیرم

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / ملی پوش مدال آور کشتی فرنگی ایران گفت: فاصله کمی تا آغاز رقابت های المپیک پاریس داریم و تمام تلاش خود را برای کسب مدال در این رویداد به کار می گیرم.

 

محمدهادی ساروی کشتی گیر وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی که مدال برنز رقابت های جهانی صربستان و طلای مسابقات آسیایی هانگژو را تصاحب کرده بود، اظهار کرد: هم در مسابقات جهانی کشتی آزاد بلگراد صربستان و هم در رویداد آسیایی هانگژو کشور چین رقابت های سخت و سنگینی را داشتم که از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار بود.

وی با اشاره به استقبال پرشور مردم مازندران و شهرستان آمل از ورزشکاران، افزود: همیشه قدردان لطف و محبت مردم هستم، همشهریان و همه مردم دعاگوی ورزشکاران هستند و خدا را شکر می کنم که در رویدادهای جهانی و آسیایی توانستم دل مردم را شاد کنم و با کسب مدال شادی را برای آنها به همراه داشته باشم.

ساروی تصریح کرد: از خداوند می خواهم که در مسیر قهرمانی و ورزش همیشه یار و یاورمان باشد تا بیشتر از گذشته دل مردم را شاد کرده باشم.

وی با اشاره به اینکه 10 ماه آینده مسابقات بسیار سخت و حساس المپیک پاریس را پیش رو داریم، گفت: تمام تلاش و توان خود را برای آماده سازی در این رویداد مهم به کار می بندم تا بتوانم دست پر به وطن بازگشته و شادی دوباره را رقم بزنیم.

قهرمان وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی، بیان کرد: امسال مسابقات جهانی و آسیایی با فاصله بسیار کم برگزار شد و توانستم علاوه بر کسب سهمیه المپیک، جایگاه سوم جهانی و جایگاه نخست آسیایی را از آن خود کنم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.