با ما همراه باشید

فرهنگی و مذهبی

عمده حاکمان کشورهای غربی سگ های دست آموز رژیم صهیونیستی هستند

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه جنایت بشری در نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی، گفت: عمده حاکمان کشورهای غربی سگ های دست آموز اسرائیل و رژیم صهیونیست هستند.

سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف با اشاره به تحولات اخیر نوار غزه و کودک کشی و نسل کشی بی امان اسرائیل غاصب، اظهار کرد: امروزه در دنیا هیچ کس منکر این واقعیت نیست راهبردی که جریان مقاومت برای مبارزه با اسرائیل در پیش گرفته از آموزه های مکتب انقلاب اسلامی و امام راحل است.

وی افزود: مکمل آن تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب است که در طول 40 رهبری انقلاب اسلامی همواره مسئله اصلی دنیای اسلام را فلسطین، رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال صهیونیست، آزادی قدس شریف و آزادسازی بیت المقدس دانسته و می داند تا جایی که در هر مناسبت نیز این موضوع را یادآوری می کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: آن چیزی که امروزه می توان به آن اذعان کرد این است که راهبرد جریان مقاومت الهام بخشی از انقلاب اسلامی دارد تا به نتیجه رسیده و در مقابل راهبرد سازش و نشستن برای مذاکره را پایان داده است، این مهم نشان از آن دارد که وقتی دو راهبرد مقابل هم قرار می گیرند راهبردی پیروز می شود که در صحنه عمل خود را نشان داده باشد بنابراین راهبرد ایستادگی بر راهبرد صلح و سازش غلبه پیدا کرده کرد.

شریف با اعلام اینکه مردم فلسطین امروز در حال مشاهده هستند که راهبرد گذشته آنها 75 سال جواب نداده است، بیان کرد: ولی امروزه راهبرد مقاومت آنها را قدم به قدم به آزاد سازی سرزمین آنها و فروپاشی رژیم اشغالگر پیش می برد.

وی خاطرنشان کرد: مردم فلسطین دو راه بیشتر پیش رو ندارند، یا مبارزه کنند و نهایت به پیروزی برسند یا به تدریج توسط صهیونیست ها از سرزمین خود آواره شده و کشته شوند، بنابراین آنها راه ایستادگی مقاومت و سربلندی را انتخاب کردند و طوفان الاقصی نشان داد که این راهبرد درست است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه افکار عمومی هم این روزها رژیم صهیونیستی را غاصب دانسته و علیه اسرائیل به پا خواست، خاطرنشان کرد: امیدواریم این پشتیبانی افکار عمومی، استقامت، پایمردی و راهبرد صحیح جریان مقاومت آنها را به پیروزی نهایی برساند.

شریف با اعلام اینکه جنایت بشری در نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی را همه مشاهده کردند، یادآور شد: بخش عمده حاکمان کشورهای غربی سگ های دست آموز اسرائیل و رژیم صهیونیست هستند و با ورود اشغالگران در آن کشورها حاکمان شان به زیر کشیده می شوند.

سخنگو و مسوول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متذکر شد: به برکت تلاش رزمندگان افتخارآفرین جبهه مقاومت خداوند قدس بزرگ را آزاد می کند البته موتور محرکه رزمندگان مقاومت صدور انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل و تحقق تدابیر رهبر انقلاب اسلامی است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.