با ما همراه باشید

فرهنگی و مذهبی

استقامت و دشمن ستیزی نوار غره زمینه ساز طوفان الاقصی دیگر است

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع ورزشکاران مبنی بر اینکه رژیم اسرائیل ضربه فنی شد، گفت: عملیات طوفان الاقصی هیمنه و ابهت رژیم صهیونیست را درهم کوبید.

عابدین داغمه چی عصر امروز در اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم و همایش دختران بسیجی این شهرستان اظهار کرد: مادران و دختران نوجوان و جوان این مرز و بوم همیشه گوش به فرمان رهبر انقلاب و ولایت فقیه هستند و مطیع امر رهبری خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی روز به روز علیه انقلاب و اسلام برنامه های متنوع دارند، افزود: مادران و دختران کشورمان تابع امر ولایت بوده، راه و آرمان امام راحل، رهبر انقلاب، شهدا و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را ادامه می دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل تصریح کرد: در اغتشاشات سال گذشته که با طرح ریزی اجانب استکباری و غرب همراه بود، دشمنان می خواستند با هدف گیری دختران و مادران کشورمان وارد میدان شوند ولی این آرزو را به گور بردند و فهمیدند که دختران و مادران ایرانی همیشه با بصیرت و هوشیاری عمل می کنند.

داغمه چی با اشاره به اینکه دشمنان در اغتشاشات اخیر با شعار زن و آزادی نتوانست کاری از پیش ببرد و بار دیگر با شکست مواجه شد، متذکر شد: دشمنان با چندین سال برنامه ریزی پیگیری های جدی داشتند و اغتشاشات اخیر را پیاده سازی کردند ولی در عمل با شکست روبر شدند.

وی با اعلام اینکه مادران و خواهران کشورمان در هفته بسیج برنامه های متنوع با هدف بصیرت افزایی و آگاهی عمومی را برگزار کردند، ادامه داد: خواهران کشورمان در میعادگاه بسیج با خدا، شهدا و ولایت فقیه تجدید عهد و پیمان کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اشاره به عهده و پیمان مستحکم مردم ایران با کودکان، مردان و زنان بی گناه و آواره غزه و فلسطین، گفت: مردم کشورمان همیشه حامی مظلومیت مردم نوار غزه هستند و انزجار و محکومیت رژیم کودک کش و نسل کش صهیونیست را اعلام می کنند.

وی با اشاره به آتش بس و شکست مفتضحانه اسرائیل مقابل مردم بی دفاع غزه، یادآور شد: رژیم صهیونیست در نخستین روزهای مبارزه با مردم نواز غزه اعلام کرد که تا نابودی کامل حماس و آزادی اسرای خود کوتاه نمی آید ولی با فشارهای زیاد مجبور به آتش بس شده و تانکرهای حامل سوخت روزهای گذشته وارد نوار غزه شدند که این مهم نشان می دهد بار دیگر رژیم صهیونیست با شکست مواجه شد.

داغمه چی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع ورزشکاران که فرمایش کردند رژیم اسرائیل ضربه فنی شد و در ضربه فنی کاری را نمی توان انجام دهد، خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی هیمنه و ابهت رژیم صهیونیست را درهم کوبید و در آینده نزدیک وعده رهبر انقلاب مبنی بر نابودی اسرائیل محقق می شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.