با ما همراه باشید

ورزشی

معرفی ملی پوشان اسکیت رولبال برای اعزام به مسابقات آسیایی در آینده نزدیک

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / عضو هیأت رئیسه فدراسیون اسکیت گفت: ورزشکاران برتر مسابقات قهرمانی اسکیت رولبال آزاد کشور در آینده نزدیک به اردوی تیم ملی بزرگسالان برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در شهر هانگژو انتخاب می‌شوند.

حسین خیری‌نیا در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی اسکیت رولبال دسته جات آزاد مردان ایران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل، اظهار کرد: رقابت‌های قهرمانی اسکیت رولبال دسته جات آزاد مردان کشور امسال به استان مازندران واگذار شده و پس از دو روز رقابت تنگاتنگ هفت تیم قدرتمند از سطح کیفی بسیار بالا برخوردار بوده است.

وی افزود: تمام ملی پوشان اسکیت رولبال که از آمادگی جسمی بالایی برخوردار هستند و اوج آمادگی را تجربه می‌کنند در این مسابقات حضور داشتند و رقابت بین نمایندگان استان‌ها با جذابیت و حساسیت ویژه دنبال شد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: از بین این ورزشکاران نفرات برتر به اردوی تیم ملی بزرگسالان برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در شهر هانگژو کشور چین انتخاب می‌شوند.

خیری‌نیا با اعلام اینکه ایران اسلامی چهار ماه گذشته توانست در مسابقات قهرمانی اسکیت جهان حاضر شود، بیان کرد: نمایندگان کشورمان با تلاش در دور مقدماتی توانستند در بین هشت تیم برتر دنیا قرار بگیرند ولی نتوانستند به مرحله نهایی راه پیدا کنند.

وی ادامه داد: تیم ملی اسکیت کشورمان در گذشته تجربه دو بار قهرمانی جهان را در کارنامه دارد و این بار هم استحقاق دارد که دوباره بر سکوی جهانی بیایستد.

رئیس هیأت اسکیت مازندران با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی اسکیت آسیا فرصت بسیار خوبی برای درخشش و کسب نتایج مطلوب ورزشکاران کشورمان است، بیان کرد: تیم‌های قدرتمند دنیا در این رشته همانند هند، پاکستان و ایران هستند که سه کشور برتر جهان در قاره آسیا جای دارند همچنین کشورهای آفریقایی و کنیا هم عملکرد بسیار خوبی در دنیا دارند همچنین رتبه‌های اول تا چهارم دنیا در حالی زبازند هستند که سه تیم‌ها از کشورهای آسیایی شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مازندران از استان‌های شاخص اسکیت است و خانواده‌های زیادی علاقمند یادگیری و پرورش فرزندان خود در این رشته ورزشی هستند، گفت: شهرستان همیشه میزبان شایسته از مسابقات منطقه‌ای و کشوری بوده است و ورزشکاران، مربیان و داوران آملی همیشه در میادین مختلف سربلندی را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.