با ما همراه باشید

ورزشی

فعالیت 3 هزار اسکیت‌سوار سازمان یافته در مازندران

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / رئیس هیأت اسکیت مازندران با اعلام اینکه بیش از 3 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان فعالیت دارند، گفت: 380 مربی و 98 داور در مازندران فعال هستند.

حسین خیری‌نیا، اظهار کرد: مازندران یکی از استان‌های شاخص و سرآمد در ورزش اسکیت است و هم‌اکنون بیش از ۳ هزار ورزشکار سازمان یافته دارای بیمه ورزشی در شهرهای مختلف این استان فعالیت دارند.

وی با اشاره به توجه به امر آموزش برای مربیان و داوران سطح یک مازندرانی، افزود: تعداد ۳۸۰ مربی در شهرهای مختلف مازندران مشغول آموزش و تربیت ورزشکاران و تعداد ۹۸ داور در سطح کیفی بالا در میادین مختلف مشغول قضاوت دیدارهای ورزشی هستند.

رئیس هیأت اسکیت مازندران با اعلام اینکه نماینده مازندران امسال در لیگ برتر باشگاه‌های کشور به رتبه سوم دست یافت، تصریح کرد: در اسکیت سرعت نیز دو تیم مازندران در بخش آقایان راهی مسابقات کشوری شدند.

خیری‌نیا با اعلام اینکه امروزه نخستین آکادمی تخصصی اسکیت مازندران با پیست‌های استاندارد در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: این پروژه به علت نداشتن اعتبارات چند سال فعالیت فیزیکی نداشت و هم اکنون اعتبارات خوبی به این پروژه بزرگ ورزشی تزریق شده است.

وی یادآور شد: نخستین پیست استاندارد اسکیت مازندران در شهر سرخرود با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه است و امید داریم با برطرف شدن مشکلات اداری تا پایان سال جاری افتتاح شود.

رئیس هیأت اسکیت مازندران با اشاره به رویدادهای مهم کشوری در این استان، خاطرنشان کرد: رقابت‌های قهرمانی اسکیت رولبال دسته جات آزاد مردان کشور به مدت دو روز به میزبانی استان مازندران در شهرستان آمل برگزار شد که هفت تیم برتر کشور در این مسابقات تقابل سخت و تنگاتنگی داشته و رقابت‌ها از سطح کیفی بسیار بالا برخوردار بوده است.

خیری نیا گفت: در پایان این رقابت‌ها که با حضور مجید مهرجو رئیس فدراسیون اسکیت همراه بود تیم هرمان آلفا خوزستان پس از پایان مسابقات قهرمانی اسکیت رولبال دسته‌جات آزاد مردان کشور به جایگاه نخست رسید و تیم‌های کاشان و مازندران در جایگاه دوم و سوم جای گرفتند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.