با ما همراه باشید

ورزشی

اعزام 12 اسکیت‌سوار ایرانی به مسابقات قهرمانی آسیا در هانگژو

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / رئیس فدراسیون اسکیت گفت: تعداد 8 ورزشکار ایرانی در رشته سرعت و 4 اسکیت‌سوار دیگر در فری استایل به مسابقات آسیایی اعزام می‌شوند.

مجید مهرجو در سفر به مازندران در مورد آخرین وضعیت فدراسیون اسیکت، اظهار کرد: در این فدراسیون ۱۲ رشته وجود دارد که ۸ رشته در اسکیت فعالیت دارند.

وی افزود: چهار رشته اسکیت ایران در میادین آسیایی شرکت دارند، یک رشته المپیکی بوده و در بازی‌های آسیایی دو رشته اسکیت سرعت و اسکیت فری استایل حضور پیدا می‌کنند.

رئیس فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه ۱۲ اسکیت‌سوار برای رقابت‌های آسیایی اعزام می‌شوند که امیدواریم مدال‌های خوش رنگ را سهم خود کنند و درخشش خوبی از تیم ملی شاهد باشیم، تصریح کرد: رشته ورزشی اسکیت رولبال امسال به مسابقات جهانی به میزبانی کشور هندوستان اعزام شدند که عملکرد بسیار خوبی داشتند همچنین کشورمان ایران امسال در آذر ماه میزبان رویداد آسیایی قهرمانی اسکیت رولبال آسیا خواهد بود.

مهرجو با اعلام اینکه تعداد ۸ ورزشکار ایرانی در رشته سرعت شامل ۴ دختر و ۴ پسر به مسابقات آسیایی اعزام می‌شوند همچنین در رشته اسکیت فری استایل هم دو دختر و دو پسر به رویداد آسیایی آینده آماده می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: ملی پوشان کشورمان در حال آماده‌سازی هستند تا با آمادگی کامل به بازی‌های آسیایی اعزام شوند.

رئیس فدراسیون اسکیت با اشاره به برگزاری بازی‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور، بیان کرد: در چهار رشته اسکیت رقابت‌های لیگ برتر برگزار شده است که شامل اسکیت سرعت و اسکیت فری استایل، اسکیت رولبال و اسکیت هاکی در بخش بانوان و آقایان هستند.

وی ادامه داد: برای برگزاری لیگ برتر اسکیت برنامه ریزی لازم داریم تا بتوانیم به نتایج مطلوب برسیم.

مهرجو با بیان اینکه ورزشکاران کشورمان در رشته فری استایل مقام نخست جهان را کسب کردند و مدال‌های متعدد طلا و نقره در میادین جهانی را در کارنامه داریم، تصریح کرد: در اسکیت سرعت مقام اول آسیایی داریم و در اسکیت هاکی بانوان کشورمان مقام سوم آسیایی دارند و معتقدم مسیر رو به رشد خوبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون بر روی بازی‌های آسیایی هانگژو متمرکز شدیم تا بتوانیم اسکیت تحولی در کاروان کشور داشته باشد، گفت: برای فری استایل و سرعت بانوان و آقایان ۱۲ اردوی آماده‌سازی هر اردو به مدت ۱۰ روز داشتیم تا به آمادگی کامل برسیم و نتیجه اش در بازی‌های آسیایی خودنمایی کند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.